eivinds2 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har fått ny printer, etter at den ble installert fikk jeg beskjed om scanner feil. Har prøvd og re installere programvare 3 ganger, re installere printer et utall ganger. Søkt på google for å finne noe mer, men ingen løsning. Scanneren fungerer verken i tilkoblet usb eller trådløs modus. Har også prøvd og kable printeren til ruteren. Saken er at den fungerer helt fint i alle andre programmer enn HP løsningssenter. Hadde det ikke vært for at scanne knappen på printeren ikke fungerer, hadde jeg bare avinstallert hele suppa. Diagnose verktøyet finner ikke printeren i det heletatt. I photoshop fungerer fungerer en av to muligheter å importere på, den som heter twain fungerer ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Etter at du har avinnstallert driverne bør du fjerne mapper og lignende som ligger igjen og oppføringer i registeret. Last ned siste versjon av driverne fra hp. De fleste skannere legger inn twain driver, hvis ikke kan dette normalt hentes fra leverandørens sider. Med twaindriver kan du skanner fra de fleste fotoprogrammer. Liker ikke de medfølgende platene med utdaterte drivere og masse dritt som legges inn. Trenger normalt kun to ting: Selve driveren, og en skannerprogramvare. Dette må hentes til riktig skanner og med riktig os og riktig bit på os. Endret 25. mai 2011 av medlem-82119 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå