[FS]Inhumanzer Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 d jeg tror hadde vært dritkult, er å lage en hel dør av plexiglass til Dragon silver bigtower.. hadde dette vært kult tror dere?? jeg tror dette hadde vært fett... =) Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Ja jeg er rimelig sikker på at det hadde vært kult, eller jeg er HELT sikker på at det hadde vært rått! Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Det hadde Blitt noe inni ****** kult........ Skal gjøre no slikt selv...men det blir vel ikke så lett...Så vidt jeg vet er plexi serlig bøybart.... Dragon fronter er jo buet.. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 20:54, gather skrev:Så vidt jeg vet er plexi serlig bøybart.... Dragon fronter er jo buet.. mener du at plexi IKKE er særlig bøybart? bare bruk en varmluftspistol å forme plexi'en slik du vil ha den da :smile: ikke noe verre enn det. har ei utelampe som hadde vanlig glass i, som var buet, oxo sprakk glasset (les fotball), og da brukte jeg plexiglass som jeg bøyde til for å bruke, siden det ble mye billigere enn å kjøpe nytt orginalt glass Lenke til kommentar
gather Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 00:51, clubzoda skrev:mener du at plexi IKKE er særlig bøybart?bare bruk en varmluftspistol å forme plexi'en slik du vil ha den da :smile: Tenkte i seg selv....Før evt behandlig med varme pistol.. Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 HEI! DETTE VAR MIN IDE!! FINN DERES EGNE!! Når jeg tenker over tanken på frontpanel av plexi, kanskje det går å lage en side dør av plexi oxo?? med håndtaket festa sammen med vifta? hadde d vært kult eller hva?? (tar må¨l av sidedøra nå)! :smile: Lenke til kommentar
seric Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Min mening er nå at det ikke ser særlig tøft ut med helt gjennomsiktig side i de nyere chieftec kabinettene. Har selv ett Scorpio kabinett, og jeg skal kutte vinduet rett bak de uttagbare HD rammene. Vil ikke at de skal komme med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå