racer Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg tenkte jeg kunne legge inn noen bilder av "KoffertBurk" Prosjekte til meg og en kammerat, det vi da har gjort er og ta en vanelig pakke pc fra HP og slenkt den inn i en koffert. vi har sotte en 2 kathoder som dere ser av typ blå! alle kablene er moddet sjølv med gjennomsiktige slanger. som dere ser trenger den fortsatt litt finpuss forran, vi må mekke inn et panel av noe slag med knapp og led`s(noen forslag?) det er en liten maskin men, nå er det tilpasset ATX hk det er lungt Dere ville ha nye bilder.. Her kommer det!! vi har oxo fått freset inn "Neon Genesis" i plexiglasset og boret et rute nett over strømforsyninga. tilbake medlinger og skryt kan postes her! Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Så veldig pent ut Men du burde kansje prøve å ta noen bilder med flash eller uten katodene på så man ser litt mer inn i den Lenke til kommentar
racer Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 det kan sikkert la seg gjøre. må bare vente på cammen, det er på rep.! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den var jo utrolig stilig ,, skikkelig fancy og greier ! Keep up the good work Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Det der var BRA! Skikkelig bra Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 herlig pc!!! men, kunne man få vite specs på både pc-delene og kofforten (hovedsakelig dimensjoner)? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hei, dette er en av de beste og mest orginale modder jeg har sett :smile: :smile: konge mvh knutern_ Lenke til kommentar
racer Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 takk for all den bra kritikken, nye bilder kommer i dagnatt, altså bilder med lokket oppe osv.. blir saker, stay stuned! og selføgelig kan jeg smekke ut Mål, hardware osv.. tar det i kveld sammen med bildene, har ikke tid nå! Lenke til kommentar
bloga Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 For ******.. den skal dere ha gutta... Har lagt ned mange flere timers arbeid i den kassa der ;-) i motsetning til legoburken ;D Hah. (klem til oceana) Lenke til kommentar
racer Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 sånn flere bilder UTEN katoder, og med Hardware SPECS! racer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå