Gå til innhold

kun 6.0 på win 7 resultat med SSD :/?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows rating betyr ingenting. Bruk AS SSD Benchmark for å finne ut hva disken yter.

til din info så er ikke dtte samme evne som den andre tråden, her spør jeg hva som kan være galt, og den andre så har jeg funnet ut hva som er galt, men spør om hva jeg kan gjøre for å rette opp i feilen. men ok...

Lenke til kommentar

Maskinens total score er basert på det lågaste score du får på en av komponentene.

Hensikt med Base score, er jo at brukeren blir kjent om mulighet for å optimalisere, dog OM det er nødvendig, de komponentene som gir låg score.

Du vet allerede at det er de 2 diskene på 1 og 2 tb, som gir deg låg score. Om du skal få mer poeng, så må du kaste ut de store diskene.

Men de score poengene du er etter, vil ikke gi deg noe reell utbytte i experience.

Så lenge du ikke bruker de diskene til noe annet en lagring, er ikke verdt å tenke mer på det, for å si det enkelt.

Men å sette deg litt in på hvordan du kan holde systemet optimalisert, slik den er, er mye viktigere, og det burde ikke finne sted etter en time, men etter at du leser en del, nettopp om optimalisering.

Så relax :)

Endret av wiberos
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...