Danny Mehan Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Kom over haugevis av sider som vil selge deg hjemmelaget projektor for 50 kr..... Er det noen som har prøvd dette??? Vil det funke?? http://www.maxtheater.com/ Eller er det bare eg som e godtroende?? :oops: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Altså, tviler det er no bra... Du får med en linse, så lager du en boks å hiver tvn oppi? Tvilsomt.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Prøv det, og skriv her om det er bra eller ikke! :wink: Så tøft ut! It really works! I've tried others before, but this is by far the clearest! Thanks! Jeg er vel av typen som går lett på, da, men hva har man å tape når det koster 150kr? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Prøv det, og skriv her om det er bra eller ikke! :wink: Så tøft ut! It really works! I've tried others before, but this is by far the clearest! Thanks! Jeg er vel av typen som går lett på, da, men hva har man å tape når det koster 150kr? enig der du har jo ikke så veldig mye å tape men jeg tvile på at det er noe bra Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Ja, så det er ingen som har prøvd dette??? Er det teknisk mulig??? Er ikkje lysstyrken i et vanlig tv altfor liten til å klare å få et bilde på en vegg??? Hadde vert kjekt då, å kunne få min usle gamle 14" til å klare å få ihvertfall et stort bilde som går an å se på.... Går det an å få kjøpt disse linsene i Norge?? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Prøv det, og skriv her om det er bra eller ikke! :wink: Så tøft ut! It really works! I've tried others before, but this is by far the clearest! Thanks! Jeg er vel av typen som går lett på, da, men hva har man å tape når det koster 150kr? 150kr Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jaja.. da har jeg bestilt 2x linser til den nette sum av 200,- (inkl. frakt). skal skrive litt mer når jeg får dem og får laget en boks til en pc-skjerm eller noe sånt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jaja.. da har jeg bestilt 2x linser til den nette sum av 200,- (inkl. frakt). skal skrive litt mer når jeg får dem og får laget en boks til en pc-skjerm eller noe sånt. Seriøst? Du kan jo bruke linsene til noe gøyt om det ikke skulle funke Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 det skal funke. basta. fikk iallefall mail fra dem, betalingen er mottatt, pakken sendes ut med usps og vil være meg i hende om en ukes tid. tjo-bing. Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Beklager å ta opp gammel post.. Psilocybe har du fått linsene?? Fått noe bilde på veggen?? Hadde vert kjekt å få vite.. Hvis ikkje det virker kan du jo prøve å lage kikkert.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 har fått linsene og en god instruksjon-sak, men har ikke fått snekret sammen noe foreløpig. det er egentlig ikke verre enn å lage en kasse til skjermen, spraye den svart på innsiden, for så å lage et 'lokk' hvor linsen står i. dette lokket skal være løst, og brukes til å fokusere bildet. i teorien skal det funke ganske så bra.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Blir jo som et camera obscura, det? Altså ikke hi-tech, men fullt funksjonelt. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 fort deg og snekre sammen kassen da psilocybe , se om det virker Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 først *lete etter tråd* så nå skal jeg *fortsette å vente i spenning* blir d noe prosjektør på deg? :rope: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 <- latsabb, har nok å gjøre på om dagen, og skal flytte snart. mañana, mañana.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå