Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er det noen på dette forumet som kan si meg no enkel hack a? har tenkt til å lære meg litt enkel hack men kommmer ****** ikke i gang...er det noen der ut som kan litt om det som kunne hjelpe meg litt..har prøvd meg litt fram med sub7...klarer å hacke pcer på hjemmenetverket men kommer ikke på pcer utenfor hjemmenettverket...er litt iriterrende....

thx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

biblioteket har mye gode bøker for hackere...

mange av disse er ofte utlånt allerede, med lang venteliste...

men frykt ikke, skriv deg opp så får du boka etter en del mnder...

eller du kan kjøpe bøkene :)

bare husk å droppe dummies serien...

Lenke til kommentar

Og etter du har lært deg å "hacke" skal du vel begynne å lage virus også kanskje?

Du høres ut som en hyggelig fyr ja... :grumpy:

Uansett, hacking/cracking krever (i litt mer avanserte former enn ferdiglagde programmer) en hel del kunnskap om det systemet du forsøker å hacke deg inn på! Så du kan ikke bare sette deg ned å lese "how to hack" for så å bli mester...

Dessuten, er det ikke i strid med retningslinjene å spørre om / oppfordre til ulovlige ting på forumet? jeg er ganske ny her så jeg er ikke sikker på om det omfatter hacking i like stor grad some warez.....

EDIT: Fabelaktig klønete formulert setning... :wink:

Lenke til kommentar

LOL :lol:

Bruk heller tiden din på noe mer fornuftig.

Nesten alle antivirusprogrammer stopper Sub7, Netbus og lignende trojanskehester. Portscanning gi opp mann!

Å bryte seg inn på kameraten din sin pc er tragisk, enda mer tragisk er å bli tatt av ISPen sin. Scripkiddis som ikke vet å skule sine spor.

Crackere kan alt om sikkerhets hull og av å utnytte OS.

De har litt mer peil når det gjelder programmering en de fleste, og kan det meste innenfor data.

Bruk heller tiden din på å lære å programmere dine egne spill, tegne i 3d, eller å lage din egen hjemmeside. :)

Lenke til kommentar
hmmm..har biblioteket bøker om hack a??? hack er jo ulovlig så er litt merklig om de låner ut bøker så folk kan lære det...... :shrug: men okey skal se på det.....

thx

om du mener å bryte seg inn på andre sine maskiner og/eller skaffe seg tilgang til informasjon du ikke skal ha tilgang til så har du rett.

men hacking er ikke å nødvendigvis å gjøre noe ulovlig.

hacking er å leke seg, utforske ting og tilegne seg kunnskap. og dette har biblioteket mange bøker om.

det du tenker på er i utgangspunktet cracking(osv), og er ulovlig. en hacker sitter som oftes på kunnskap om å cracke fordi personen liker å utforske ting, ikke fordi personen vil noe ulovlig. og her har media kjørt hele verden på villspor.

har lest ei bok som omhandlet hacking-begrepet og ble overrasket over hvordan media har snudd det hele. blandt annet å nevne fra boka er at hacking er mer et miljø en enkelt personer.

mitnick for eksempel, eg tørr å påstå at han aldri ville ha vært der han er i dag hadde det ikke vært for miljøet rundt han. ikke det at mitnick ikke kan ting og tang, men miljøet rundt deg kan ofte hjelpe til med det meste.

i tillegg er det slik at du ikke kan utnevne deg til en hacker selv, men venner og miljøet rundt deg må omtale deg som det i positiv sammenheng. og dette får du ikke av å ødelegge kameratens pc eller å spre virus på skolen(osv). men du får det av å hjelpe, fikse og lære andre om å bruke pc. ikke minst å utforske mye selv, kunne mye og være villig til å studere en del.

de fleste som prøver å bli hacker har for det meste den innstillingen at de kan laste ned et program som gjør at du kan ta over en annen sin maskin bare ved hjelp av et eller to tastetrykk. og her møter de seg selv ofte i døren når programmet de har hentet ned ikke fungerer helt som det skal, de har ganske enkelt ikke kunnskapen til for å bruke det.

phuuuh... ble langt... måtte bare få ut litt frustrasjoner om dette emnet... 8)

Lenke til kommentar

Enda en som har tenkt å skape anarki.

Nummer 1: For å bli en cracker så må du lære deg ulike systemer så godt at du greier å finne feil i systemet. Da er du etter min definisjon en hacker og du får min respekt.

Nummer 2: Når du har blitt så god på systemer at du greier å finne feil på det, så kan du utnytte dette for å tilfredstille Djevelen i deg. da først blir du en Cracker og mister min respekt.

Det er litt som kampen mellom det gode eller onde.

Men først så må du bruke en 4-5 år på å studere de ulike systemene og da mener jeg ikke en time om dagen men hele dagen og da er du per min definisjon en Nerd. Og jeg synes du høres ut som en som tar lettvinte løsninger. og på den måten så vil du aldri lære noe som helst om ett system. Du kan bare håpe på att andre fortelle deg hvor svakhetene ligger. Og da kan du kanskje bruke ett ferdiglagd program til å lage litt Hel*ete. Men det er bare hos de som er så late at de ikke gidder å tette igjen hullene sine. Du vil aldri få noe særlig respekt fra andre en fjortisser på den måten.

Men lykke til med det du prøver å gjøre.

Mvh Smope

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...