Qwseyvnd Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hvordan enabler jeg 3D i RH9, i SuSE8.2 som jeg hadde før fungerte perfekt. Jeg testet: ColinMcRae 2 og Giants, F1RC99, fs98...de går TREG pga ingen 3D..skrev "winex3 CMR2.exe" senere spiller jeg men hakker. Sjekket kontrollpanel i KDE der fant jeg ingenting 3D hardware accelerator. Eller installerte jeg ikke nvidia-driver ordentlig? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 IKKE DOBBELPOST! Slett den andre før noen skriver noe du! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Om du har installert nvidia-driveren reiktig (du får en nvidia splashscreen når x starter), så å du huske på så sette spillene du vil spille til å bruke opengl istedenfor directx eller software rendering. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 ColinMcRae2 har jo ikke OpenGL, bare DirectX, jeg ser DirectX HAL der, og Max Payne fungerer PERFEKT. Skal teste Racer 0.5.0 for linux og se FPS...i SuSE fikk jeg ofte 300 FPS, se nå hvor mye hvis mye lavere betyr 3D ikke på. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Da er ColinMcRae2 et dårlig spill. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå