TST Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Endelig er Logitech sitt Driving Force i testbenken, og det lever opp til sitt rykte. Settet er et velsmidd produkt som fungerer ypperlig i alle situasjoner. Har du ikke ratt og pedaler til din PlayStation 2 fra før av vil dette settet være en meget god investering. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=704 Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 prøvde dere v-rælly 3 når dere testa det rattet? Jeg opplevde at vrally3 gjorde rattet skeivt... jeg vil bare vite om det skjer med andre også. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det er ingen problemer å kjøre V-Rally 3 med dette rattet. Problemet du nevner skjer gjerne fra spill til spill og stilles enkelt inn når du konfigurerer rattet i det enkelte spillet. Jeg opplevde ikke denne feilen i V-Rally 3 selv, men i Auto Modellista. Der var alt litt justert mot venstre, helt til jeg konfigurerte rattet. Da ble alt bare bra. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hva mener du med configurere? mener du kalibrere? Jeg har prøvd å kalibrere rattet i vrælly 3 og gran turismo 3, i GT3 så skjer det absålutt IKKENO! samma hvor mye jeg calibrerer. Det eneste spillet jeg får nå spilt med et rett ratt er CMR3 .. siden det auto calibrerer rattet. Lenke til kommentar
Sunlord Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 rattet og pedalene funker på pc installerte drivere jeg lastet ned fra logitech.com og det funka faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg