Greddi Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er en standard som selges og det finnes kabinetter for slik også. Bare ta en sjekk på komplett eller andre nettbutikker. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Oioi.. Det jeg prøver å si er at det ikke er en etablert standard som man uten alt for store anstrengelser kan skaffe fra en hvilken som helst produsent! Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Den skjønte jeg ikke i det hele tatt... sry Store anstrengelse? eATX og XLATX hk og kabinetter er det bra tilgjengelighet på.. Riktignok er det ikke alle merker som selger produkter for entusiaster og det er mange som retter produkter mot kun mainstreamere/midrange folk. Men vanskelig å finne slike produkter er det ikke. Og selger de det på komplett, så er tilgjengeligheten rimelig god. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 EATX og XLATX strekker seg jammen nedover? Joda, men mesteparten går bakover, og dessverre er det bare litt nedover. 1-2 slots MAX. Det vi vil ha er en DOBBLING av plass nedover altså opp i 20 eller mer. Lenke til kommentar
Johnny_B Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Kan ikke mye av problemet du beskriver 007CD fikses med større PCI kort? Istedefor en ethernetport på et PCI-kort så kjøp et som har 4 utganger, osv... Jeg fant som jeg skrev om over to kort der man har plass til dual slot skjermkort, men ennå ikke sett plass til to dual slot skjermkort (selv om de to jeg henviste til var SLI hovedkort). Eller, for den virkelige entustiast, 4 dual slot plasser til skjermkort for quad SLI. Den vil være 8 slots høy, så ikke dumt om man hadde lagt på plass støtte for 4 vanlige PCI kort til, da er vi oppe i en høyde på 12 Så plassen går jo fort når dagens skjermkort er dual slot. Endret 5. mars 2011 av Johnny_B Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tenkte mer på trødløse nettverkskort, for å leke med WEP og litt herjing i Linux for eksempel må man ha 2x brikker. En til å sende og en til å motta. Lenke til kommentar
Johnny_B Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 USB wifikort er ikke bra nok tenker jeg? Det ville mest sannsynlig, om det hadde fantes 20 plassers hovedkort, vært billigere å kjøpe 3 datamaskiner med et vanlig ATX kort med 6 slotter Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Niks, har forsøkt ett av disse med brikkesett som støtter korrekte drivere... La oss bare si at de duger knapt til å plukke opp signaler om du sitter i samme rom som routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå