Myrsve Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hvor mange her spiller Elite Force 1 eller 2. Eller har spillt det, og hva syns du om spillet. Jeg syns det er drit kult Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Enern var artig, bortsett fra den teite bossen til slutt. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 2 var grei nok, litt for mye "quake" følelse, og jeg liker ikke quake. Edit: I 2'er kommer det 2 bosser etter hverandre til slutt Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Enern var artig, bortsett fra den teite bossen til slutt. Helt enig, bossen var helt umulig å ta Lenke til kommentar
Mute Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Er Elite Force 2 ute ? Har ikke sett det noen plass. Prøvde demoen, ganske bra og var overrasket over hvor god grafikken var selvom spillet bruker quake 3 motoren. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Er Elite Force 2 ute ? Har ikke sett det noen plass.Prøvde demoen, ganske bra og var overrasket over hvor god grafikken var selvom spillet bruker quake 3 motoren. Ja. Tror ikke det er ute i europa enda. Jeg har rundet det og vil ikke anbefale å bruke penger på det. Fikk ikke veldig "StarTrek" følelse av det heller hvis du er ute etter det. PS! Ja, jeg er skap-trekkie :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå