MaxCPU Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 skulle bygge sammen den ny pc'n her og gjorde noe dumt... da jeg skrudde hovedkortet til bakplaten på mitt kabinett(inwin midi, gammel type) så tenkte jeg ikke over at jeg kunne kortslutte noe punkter grunnet de oppbygde skruehullene på platen. pc'n startet ikke... etter noe dager fant jeg ut at det fungerte "rett på gulv" og skjønte at jeg hadde kortsluttet 3 punkter på høyresiden. hadde utrolig flaks og pc'n fungerer strålende nå, men kan jeg merke noe etterhvert? dreier seg om Abit kr7a-raid Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 kjenner en som gjorde d med et MSI, han legger ikke merke til noe nå... det skjedde 1.juledag.... Han hadde også In-Win Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hviler det en forbannelse over In-Win, da? Kabinetta (jeg har sett) er jaffal stygge. Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 In-Win kabinetter(de som jeg har sett) Skriker nesten etter modding... Lenke til kommentar
sub_sonic Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 hehe... de er ikke serlig fine, så det må til en liten mod.. dette er mitt gamle tower... det ble i allefall finere en orinalt! =) Lenke til kommentar
GTS Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 InWin er jo drit stilige når de er modda!! Jeg syns personlig at de er en av de finere billig-kabinetta.... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hmm, så vidt jeg veit er det ikke noe forbannelse over InWin, jeg har S-506 selv, og er _veldig_ fornøyd. Kabinettet må være noe av det mest brukervennlige som er å oppdrive, bygging i det er en lek.. Har et problem nå som jeg skal oppgradere til vannkjøling, så da må nok InWin nedgraderes til å samle støv på hylla (har 2 PC-er, begge får himspikka kabinetter :wink: ) Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Fort gjort det der, jeg gikk på samme smellen, men så er det noe som heter kortsluttnings sperre på nye hovedkort. Mitt fungerer fint, og har gått i en måned så du trenger ikke bekymre deg over det nei Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har hatt samma problem før en gang, da kortsluuta jeg noen punkter. Resultat: Herpa hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå