hobgoblin Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hmm, hadde kansje vært en ide å oppgradert, den jeg har her viser r1a081. og jeg hr spesiellt lagt merke til det problemet med smser fra en webkilde eller lignende... Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 har også r1a081.. den eneste buggen jeg har merket er hvis noen ringer mens jeg er inne i et spill, henger den i et par sekunder før den "tar den".. dette gjelder bare for kontakter jeg har lagret bilde til.. bruker t610 det dynamiske minnet til meldingene også, eller er det på en måte et "eget minne"? Lenke til kommentar
gotark Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Eget. det kan du forresten sjekke i sms menyen. sms-minne. (Kan være jeg tar feil, men er temlig sikker;) Lenke til kommentar
Vector Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 "Laggingen" når en kontakt du har et bilde på ringer skal visstnok være borte på R1L. Oppdaterte min idag, og det mest iøyenfallende er at skjermsparerklokka er endret. Annen font (synes den ligner på Sony Ericsson-fonten) + at den flytter seg frem og tilbake også, i stedet for bare opp og ned. En annen ting er funksjoner mens du er i kameraet. Knappene 1,2,3 og 4 endrer attributene for bildet. 1=bytte størrelse, 2=nattmodus, 3=effekter, 4=selvutløser. Joystick høyre/venstre er kontrasten tror jeg, men det tror jeg det var på den gamle firmwaren også. Alt-i-alt synes jeg en oppdatering er å anbefale... Vector Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hmm, ser ikke noen kontrast utslag i kameraet når jeg prøver her. får vurdere å levere den til oppdaterting... risikerer ikke å miste noe som er lagret nei? Lenke til kommentar
Goody Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Antar at en oppdatering er GRATIS? Men hvor kan jeg utføre den? Bor i Haugesund. Lenke til kommentar
Vector Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det skal være gratis så lenge du har garanti (kvittering). Men jeg måtte betale da, fordi jeg skiftet språk, og det går ikke på garantien. Lenke til kommentar
Goody Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Oki...har kvitteringen! Så nå gjenstår det bare og finne ett serviceverksted i Haugesund som kan utføre dette. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 det er det som er så behagelig med å handle hoss en lokal forhandler. da er det bare å gå innom dem og be dem levere telefonen inn... Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 nå har jeg hatt min t610 i ca 2 uker, og det jeg savner mest er (det jeg ønsker i en oppdatering): -et mappe system (f.eks. lage egne mapper til bildene) -at spill, og java programmer også dukker opp som en egen mappe når jeg kobler til med BT med andre mobiler og pcen -at meldingene skal gå på det dynamiske minnet (ikke akkurat et must,men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå