Dr3as Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Noen som vet om et drop-in sted i nærheten av oslo de gjør sånt? og blir alt jeg har lagret/slettet på telefonen borte? kjøpte telefonen på tirsdag, må jeg betale for software oppgradering da? hva var det man trykte for å se versjon igjen? Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Softwareoppdatering nå? Har det kommet noen ny versjon da? Hvis du kjøpte telefonen på tirsdag er den vel uten suse-problemet... SlowScan Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 hørte bare om en oppgraderign som gjorde t9 systemet raskere etc. hvorfor ikek har siste versjon..? hehe Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Noen som tror at det kommer en update som bl.a. gjør t9 raskere. Grunnløse rykter tror nå jeg. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 hva var det man trykte for å se versjon igjen? Tror det var >*<<*<* ...? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 garanti er garanti, dermed er software oppgardering gratis. bare norsk pakken for P800 koster Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 vel, personlig må jeg si jeg ikke har merket noe særlig fartsproblem på t9 saken etter at jeg skrudde av den digre menyen som kommer sprettende, mye greiere å bare bruke opp/ned på joystick ofr å velge nytt ord hmm, får ikke den >*<<*<* til å funke, er * faktisk * eller at en trykker på joysticken eller noe sånt? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 * er faktisk *,, det er den knappen som er helt nederst til venstre. >*<<*<* Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det har kommet en ny firmware til T610, som heter R1L, hva den har for noe forbedringer vet jeg derimot ikke Lenke til kommentar
kim Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 T610 - R1L software is out: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...=32731&forum=17 Lenke til kommentar
GL-1 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 TELESERVICE I BROBEKKVEIEN 53, TELEFON 22070500 Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 men har den kommet ut i oslo, jaja, får vel spøre på mobilfikseren imorra da. Men den hadde noen gode ting den R1L The changes I have noticed so far are these: The phone seems to work faster. Maybe it's just me, but I think it is. The phone doesn't freeze for 30 seconds if it receives a SMS from an alphanumeric sender. The Screensaver clock has a different font. I would say it's clearer now. Syncronization seems to go smoother now. I haven't had the time to check if Bluetooth has been improved at all. Hopefully the EU3 Language pack comes in tomorrow so I can have my phone flashed with it. --- ...in addition to the above - shutter delay problem fixed - crackling sound with HBH-30 fixed - clock font size change - picture size indicator in camera mode - faster WAP Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 urg.. hadde håpet på at de hadde lagt inn mappe støtte.. blir litt uoversiktlig med meldinger, bilder osv etterhvert Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 * er faktisk *,, det er den knappen som er helt nederst til venstre. >*<<*<* funka vist, bare bare jeg som ikke fulgte helt med. den ga ikke noen spesiell beskjed om at den gikk inn på akkurat den menyen så jeg trodde med det frøste jeg bare kom inn på en eller annen undermeny (ivertfall med tanke på at den beveget seg gjennom menyene mens jeg holdt på å trykket)... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hørt masse om R1L, vet dere om når den kommer til Oslo, jeg har fått tid til å skjekke, har noen fått den? Lenke til kommentar
Vector Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Tror de har fått den. Etter hva jeg har hørt ligger den på en server som de har tilgang til, men det er ikke alle som sjekker den før de får beskjed fra SE om at serveren er oppdatert. De to service stedene jeg har snakket med har begge hatt den nyeste R1L013-softwaren... Vector Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 det med HBH30 stemmer nok ikke, er ikke blitt bedre hos meg ABM på skøyen har jo ericsson service Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Noen som vet når R1L kommer til haugesund? Har haugesund et slikt service senter i det hele tatt? Lenke til kommentar
Goody Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Lurer også på om Hgsd har ett slikt verksted. Har funnet en liste hos SE der det står at Brommeland Elektronikk og Esscom (Torvastad) har utstyr som skal til for en software oppdatering. Men hvor oppdatert denne listen er vet jeg ikke! Men det er vel bare til å ringe og spørre... Lenke til kommentar
Vector Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Her er et par lister: (har hørt de er gamle, hvor gamle vet jeg ikke) http://www.ericsson.com/no/support/flashpoints.pdf http://www.ericsson.com/no/support/servicecenters.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå