xxxzzzxxx Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Håper noen kan hjelpe, har et lite hjemmenettverk med en win98 pc (beklageligvis ikke 2. edit) og en xp pc. Benytter også en Draytek Vigor 2200. Alt fungerer helt fint på Xp`en. Men på win98 maskinen får jeg ikke pinget ut. Win98 maskinen får tildelt ipadresse fra routeren, og jeg får pinget ruteren fra win98 pc`en. Har sjekket alle instillinger på pc`en. Trodde muligens det kunne ha noe med noe antivirus e.l., men dette er nå avinstallert. Takknemlig for alle forslag? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei, har samme routeren, fungerte greit under W98 for meg (bruker W2000 & XP nå). Er det "E"-typen (bredbåndsversjonen) ? Hadde en del tull med denne, særlig under online-gaming, løste seg med ny firmware. Forsøk dette først. mvh roger Lenke til kommentar
xxxzzzxxx Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Ruteren er en Draytek Vigor 2200X. Har ikke forsøkt å oppgradere Firmware`n enda. Skal forsøke d. Ø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå