roche Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Hei. Har sett litt på U35JC. Fant en i5 utgave (U35JC-RX193V ) av denne som bestbuyog expert selger men ser at denne er billigere: http://www.bestbuy.no/product.asp?utm_source=prisjakt&utm_medium=prissokmotor&sku=94247&site=38&ref=prisjakt Ser ut til å ha like specs som (U35JC-RX040V): http://cdon.no/elektronikk/asus_u35jc-rx040v_i3-370m_4gb_500gb_13.4_w7hp-11943377 Er det noe jeg ikke har fått med meg eller er disse identiske bortsett fra prosessor? Litt merkelig at i5 modellen er billigere og spessielt at den har så lav pris hos expert og bestbuy som ofte oppererer med høyere priser enn de andre aktørene. Noen som vet noe mer om U35JC-RX193V? Endret 25. februar 2011 av roche Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Jeg har nettopp vært og henta den fra expert. Maskinen ser fin ut, men jeg oppdaget raskt at batteriet er et 6 cellers, og ikke et 8cellers som det er reklamert for. Jeg har kontakta expert om det, og venter tilbakemelding om det i løpet av dagen. Oppdatering: Ble oppringt av expert og ble videresendt til asus kundeservice. Ser ut til at jeg må vente til over helgen for å få oppklaring... Oppdatering 2: Ringte expert igjen i dag for å spørre hvilket batteri som faktisk skulle følge med (uten å informere om at jeg har fått 6 celler) og fikk til svar at det skal være 8. To be continued... Endret 26. februar 2011 av Xmir Lenke til kommentar
roche Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Hei Xmir. Noe nytt i saken ? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Joda. Var i kontakt med asus, men de sendte meg tilbake til expert. Ringte til expert igjen og de skulle sjekke opp saken. De ringte opp asus, men asus nekta på at de har gjort noe galt. Fikk beskjed om å sende klage på mail og kreve kompensasjon, men har enda ikke hørt noe ifra de etter det. Tipper at det er expert som har gjort en tabbe med annonsering her, men venter i spenning på hva de her og si... Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja, da var det oppklart da. Expert har gjort en feil i annonseringen sin + fra kundesenteret sin side. De tilbydde 500kr i avslag, men batteritiden var viktigst for meg så jeg leverer den tilbake idag og bestiller U31JG istedet. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Heisann, har sett litt på ASUS U35JC-RX193V som ligger på 5499 hos Expert for tiden. Er dette et godt kjøp? i5 prossessor, 4 GB ram, 500 GB harddisk, NVIDIA GeForce 310M. Virker jo nokså oppegående til den prisen. Syns lay-outen var nokså god også, med tanke på tastatur osv. Eneste jeg ikke likte var muse-knappene, men det er vell en vanesake. Finnes det noen "mye bedre" PC-er i denne prisklassen? Lenke til kommentar
kendo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Hvis ikke en ny bærbar er kritisk og man klarer å smøre seg med til tolmodighet, så er en oppdatert utgave av u36 rett rundt hjørnet med sandybridge prosessor og med bedre grafikkort, nvidia GT 520M mener eg... Enkelte nettbutikker i europa har begynt å lege ut annonser for den, men tror ikke de har den inne ennå, men er vel kanskje ikkje mer enn en måned eller to før de dukker opp. http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=nl&u=http://www.controlaltd.nl/Notebooks/4422-Asus_U36SD-RX013V_-_i5-2410M/&ei=y0ipTcvBGIP2tgPj0-T6DA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=2&ved=0CDMQ7gEwAQ&prev=/search%3Fq%3Du36SD%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DnNg%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26prmd%3Divnsfd EDIT: Kan legge til at de lavere modellen ikke har usb 3.0 noe som de høyere modellene har, og ser ikke ut til å komme godt fram i spesifikkasjonene, og bør bli sjekket ut hvis usb 3.0 er viktig for deg Endret 17. april 2011 av kendo Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Fin den der, kendo. Ser ut som en direkte konkurrent til Samsung QX412. Prisen ser også ut til å bli i samme gata. Jeg har bestillt Samsungen så kan komme tilbake med mer når den kommer i hus. Den blir forøvrig satt opp med Intel 320 120GB SSD. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hmm.. Gjør vell kanskje lurest å vente til sommeren før jeg går til innkjøp av en bærbar da? Lenke til kommentar
kendo Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hmm.. Gjør vell kanskje lurest å vente til sommeren før jeg går til innkjøp av en bærbar da? Hvis du ikke trenger en ny pc sårt, så kan det være lurt å vente. Har selv valgt å vente på sandybridge prosessoren, men så er det no alltid noe nytt som kommer ut, men greit å få med seg oppdateringen siden det ikke er så lenge til, så pcen får litt lengre levetid. Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Enig i at det er lurt å vente til du finner en pc som faller i smak som har SB, siden dette er en ganske markant forbedring, men som kendo sier, det kommer alltid noe nytt. Hvor lenge skal man sitte på gjerdet? Til slutt sitter du med stokken så langt oppi ryggen at du aldri kommer ned igjen. Ikke veldig vise ord, men det beskriver vel mitt poeng. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvis du ikke trenger en ny pc sårt, så kan det være lurt å vente. Har selv valgt å vente på sandybridge prosessoren, men så er det no alltid noe nytt som kommer ut, men greit å få med seg oppdateringen siden det ikke er så lenge til, så pcen får litt lengre levetid. Sant nok. Men har jo allerede kommet en haug av PCer med Sanity Bridge oppsettet, så vi kan vell ikke forvente noe stort prisfall fremover..? Hvor lenge skal man sitte på gjerdet? Til slutt sitter du med stokken så langt oppi ryggen at du aldri kommer ned igjen. Ikke veldig vise ord, men det beskriver vel mitt poeng. Føler det er en skummel felle å legge seg i. Venter på den tingen, venter på den tingen, venter på neste ting osv. Alltid noe spennende rundt hjørnet. Jeg har forsatt noen månender på meg før jeg trenger en PC, så tror jeg holder meg i skyggen en stund til. Lenke til kommentar
kendo Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Ser ut til at U36 med sandybridge kommer ut i slutten av mai: http://technytt.se/2011/04/asus-u31e-u31sd-och-u36sd-lanseras-med-sandy-bridge-i-slutet-av-maj/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå