RasmusKRiis Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Noen bilder fra Vierli området, Hva synes dere? 2 sec f/9.0 16 mm ISO 100 1/800 sec f/8.0 11 mm ISO 100 Begge bildene er tatt med Olympus E-30 og 11-22 mm objektiv 1 Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Likte spesiellt godt det øverste bildet. Dekorativt med det gamle, forvridde treet. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Likte best det nederste bilde. Det øverste ble liksom for random. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Random? Jeg ser ikke noe random her. Jeg ser to meget godt komponerte bilder. De er rett og slett veldig fint! Rene, fine bildeflater, i all sin enkelhet. Ingen forstyrrende elementer. Sort/hvittkonvertering er ikke akkurat noe jeg kan skryte på meg at jeg kan, men såvidt jeg kan bedømme fungerer det meget godt her (altså selve konverteringen du har brukt) Well done! Endret 25. februar 2011 av Evenseth Lenke til kommentar
Breni Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg må si meg veldig enig med Evenseth! To godt komponerte bilder med herlig Sort/hvitt konvertering og finfin eksponering Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Bilde 1 likte jeg veldig godt. Utsnittet er akkurat passe, hellingen av bakgrunnen gir bilde dybde og skyggen rundt rota påfører det lille ekstra. Det er på en måte veldig levende, bare venter på at haren kikker opp ved rota eller en ravn setter seg på en grein Du gir meg et ønske om og traske litt over tregrensen for å prøve å ta sånne blinkskudd selv Endret 25. februar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå