Gå til innhold

Multiformat 8x DVD-brenner fra Plextor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Erm...

 

Kan ikke egentlig si at dette var noen forbedring hvis brenneren bare brenner 4x og 2x :shrug:

"For minusformatet gjelder hastighetene 4x (DVD-R) og 2x (DVD-RW)."

 

Så, det er bare DvD-RW som er optimalisert :shrug:

 

du mener vel at bare dvd+R og dvd+rw er optimalisert?

Lenke til kommentar

Det er bra at det kommer raskere brennere, men ettersom jeg netopp har fått ny PC og venter på å få NEC 1300a tilsendt (som forøvrig vil være min eneste CD/DVD drive) gidder jeg nok ikke å vente til den kommer. 8x plater kommer sikkert til å koste utrolig mye når de kommer også.

Lenke til kommentar
Prisen er også helt ok.

Den koster jo 2271 norske kroner uten mva da... Med moms og porto blir det jo nesten 3000kr (2271+25%= 2271x1,25= 2838,75kr). Kansje veiledende pris er litt høyere enn det prisen faktisk blir, men det er fremdeles snakk om litt mye penger.

 

Jeg sier ikke at det er et dårlig kjøp med tanke på at det er en 8x DVD-brenner (riktignok bare dvd+R og dvd+rw, men likevel) og at den er fra plextor +at programvaren som følger med så ganske bra ut.

 

Men 3000kr er jo en del da, i farten kan jeg komme på mange andre bra ting man kan sløse bort 3000kr på.

 

Og så må vi ikke glemme at 8x DVD-R'er sikkert ikke er billige i starten.

 

Personlig skal jeg vente til den dagen det kommer en bra DVD-brenner til under 2000 som klarer minst 8x på både DVD+R/RW og DVD-R/RW (og som sagt bør prisen på 8x discer også ha sunket nok).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...