berntb007 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har hørt at det skal være en risiko å installere SP 1. Hva innebærer disse? Skal ikke denne pakken gjøre XP mer stabilt? :smile: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Om du har warez-versjonen ja.. da gjelder det å cd-key'ene i orden Lenke til kommentar
berntb007 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 warez-versjonen? Hva er det? Mener du ulovlig kopi av XP? Jeg har en lovlig versjon, kjøpt og betalt i butikken. :smile: Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Da skal det være Ok å oppgradere til SP1. Men det som noen har merket er en "slowdown" på systemet slik at maskinen blir litt tregere. Så når du oppgraderer til SP1, så sørg for at du velger at den skal ta baksup av det gamle oppsettet slik at SP1 kan avinstalleres. Om du da merket at systemet blir tregere, og at du vil tilbake så bare avinstaller SP1, og dermed recover gamle oppsettet. Merk at dette gjelder ikke alle som oppgraderer, er nok litt avhengig av hovedkort, skjermkort ++++++ tenker jeg. Jeg har selv hjulpet ett par kompiser med å oppgradere dems XP og det har gått helt fint. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 warez-versjonen? Hva er det? Mener du ulovlig kopi av XP?Jeg har en lovlig versjon, kjøpt og betalt i butikken. :smile: Han mener ulovlig versjon, ja. Ikke at SP1 er noe problem med warez/cracket versjon av XP, men... Det ryktet er bare tull. Det er noen som har hatt problemer med SP1. Har selv SP1 (lovlig) og fungerer glimrende. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Å beklager at jeg ikke skrev warez-versonene Dere skjønte sikkert at jeg mente ulovlig kopier av Windows XP? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 "Programvare" er kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg