sitelux Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Hei Har en Asus G1S (bærbar) som jeg har satt en SSD i. Alt gikk fint helt til jeg kjøpte meg en såkalt HDD caddy som kunne sitte i DVD-rom plassen. Så jeg satt den gamle disken min (også med en installasjon av win7 på) inn i caddyen og kjørte opp. Jeg går inn i BIOS og der står begge diskene, SSD som primary og den andre som third (av en eller annen grunn). Begge ser sunne ut i BIOS. Setter Boot priority i riktig rekkefølge og starter opp pcen. Det som skjer nå er at operativsystemet begynner å laste, også bare stopper det. Win7 logoen står der og glinser (animasjonen går), men den står sånn i mange minutter. Tilslutt må jeg bare avslutte pcen med powerknappen. Hvis jeg går inn i BIOS og deaktiverer disken, starter pcen på 1-2-3. Kjører jeg sikkermodus stopper den også opp. Siste driver som lastes før det stopper er windows\system32\DRIVERS\AVGIDSE.sys Noen idè folkens?? Bor for tiden i USA så kan ta litt tid før jeg svarer.... Endret 25. februar 2011 av sitelux Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Bump... Ingen som kan hjelpe meg her? Har virkelig ingen aning! Mistenker drivere/oppstartssekvens i Win7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå