dookie Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Får du garanti på en sjerm som går til helvete under lyn og torden?? min 2-3 månder gammle sjerm gikk i natt da lyne slo ned i huse har lyn av leder i huse. Må vil den ikke starte. det er en targa visonary V1770 C2. kjøpte den på spaceworld i ålesund, kostet da 2500kr Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Tviler sterkt på det. Sånt må vel tas på egen innboforsikring vel, visst dette dekker sånt. Lenke til kommentar
dookie Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 har inbo forsikring. hvor lenge tror dere jeg må vente på ny skjerm? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Naboen sin POWER-supply gikk til helvete nettpå, kondemnerte hele pc-en fikk 28høvdinger + beholde den gamle PC-en, det tok Jævlig tid for forsikringselskapet gikk ikke aakkurat med på og gi han 28000 for en Athlon 600!! Men han fikk d til slutt Lenke til kommentar
dookie Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 ok høres fint ut men tar det lag tid? skal starte på it akdemiet neste uke. Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hadde jeg vært deg så ville jeg nok ikke satse på å vente på forsikringen skal trå til, men heller få lånt de delene som er ødelagte av en kamerat eller.no :smile: Lenke til kommentar
dookie Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 20:14, Dubsko skrev:Hadde jeg vært deg så ville jeg nok ikke satse på å vente på forsikringen skal trå til, men heller få lånt de delene som er ødelagte av en kamerat eller.no :smile: det er bare skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå