skjelsba Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Noen som vet som noen steder i Oslo (untatt mobilfikser'n) hvor jeg kan få tatt en softwareupdate på min sony ericsson T100? Lenke til kommentar
Vector Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Oversikt over alle flashpoints: http://www.ericsson.com/no/support/flashpoints.pdf Vector Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Oversikt over alle flashpoints: http://www.ericsson.com/no/support/flashpoints.pdf Vector Hvor ny er denne? Mobilfikseren står for eksempel ikke der og jeg fikk beskjed av Oslo Telecom i kirkeveien at de ikke gjorde software oppdateringer mer. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Høyst sannsynlig kan du få gjort det hos Zodiac, som ligger på Grefsen/Storo/Nydalen, like ved Storo-Senteret. De er i alle fall hoved for Siemens og Motorola! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Dette er vel ikke så vanskelig å gjøre selv? Tror det finnes en guide eller noe på www.unlock.no Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Dette er vel ikke så vanskelig å gjøre selv? Tror det finnes en guide eller noe på www.unlock.no Da må en ha datakabel og det koster penger. Jeg gidder ikke bruke penger på en garantireparasjon. Lenke til kommentar
Nortonboy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Oversikt over alle flashpoints: http://www.ericsson.com/no/support/flashpoints.pdf Vector Hvor ny er denne? Mobilfikseren står for eksempel ikke der og jeg fikk beskjed av Oslo Telecom i kirkeveien at de ikke gjorde software oppdateringer mer. Den lista til Ericsson er gammal som alle hauger. Det er sirup i systemet hos dem. Jeg har oppdatert ho Mobildata. Det gikk på et blunk. Det er flere sånne Mobildata steder i Oslo tror jeg. Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Noen som vet om noen i området toten-gjøvik? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 det finnnes en annen sånn mobil greie i oslo, ved vika der, rett ved vetbanehallen. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Zodiac (ved Storo senteret) har ikkje ericsson, berre Siemens (hovud) Nokia og Motorola PKD (gamle EMTS i Vika) har foreløpig berre Nokia. Så trur det er berre Mobilfixern som tar software oppdatering på Ericsson i Oslo. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Dette er vel ikke så vanskelig å gjøre selv?Tror det finnes en guide eller noe på www.unlock.no Mister man ikke garantien hvis man gjør dette selv? Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Den lista til Ericsson er gammal som alle hauger. Det er sirup i systemet hos dem. Jeg har oppdatert ho Mobildata. Det gikk på et blunk. Det er flere sånne Mobildata steder i Oslo tror jeg. Hvor ligger mobildata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå