picachu Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har montert vannkjøling (waterchill) på grafikk-kortet. Jeg tok ikke av den shimsen eller hva det er som ligger rundt coren. Kan man ta den av, og vil man isåfall få bedre kjøling ? Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er anbefalt å ta den av, men vist du sjekker at du får god kontakt med core, har det ingen hensikt. Har selv tatt den av.... Lenke til kommentar
trd374 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har montert vannkjøling (waterchill) på grafikk-kortet. Jeg tok ikke av den shimsen eller hva det er som ligger rundt coren. Kan man ta den av, og vil man isåfall få bedre kjøling ? Se her Picachu! Du kan med fordel ta den av for å sikre kontakt mellom blokken og gpu. Du er sikkert en kar som vannsliper litt også - så sjekk om gpu er plan og har en fin overflate. Off topic: Hvilken mus bruker du på UTournatment og hvilken sensitivity bruker du? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Fin link. Takker. Er den viften maken til den som er orginal på Hercules kortet ? I UT bruker jeg MX500, fUNC og 5.1 sens i UT. I windows default uten logitech drivere innstallert. Real nick i UT ? Lenke til kommentar
trd374 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Viften ser unektelig lik ut ja. Men dit strekker min kunnskap seg om Herkules. Skal du gjøre noe med ram-kjølingen også? Mer UT HEHE - optimalt avkobling for meg: headshot - NippleCutter (Nick) is unstoppable! Veldig godt å fortsatt se aktive UT-spillere Hvor spiller du helst? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Er en stund siden jeg tok headshot, men er borti Rampages og Monsterkills på TNX. Jeg spiller nok mest det dere NW-ere ikke liker så godt Du gjettet riktig ja.... INSTAGIB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå