Gå til innhold

Samsung 171s eller Hyundai Q17AS?

Anbefalte innlegg

Samsungen koster 3790 på MPX og Hyundaien koster 4024 på PS. Hva er det beste valget? Ja, jeg har lest litt omkring på Forumet, og ser Hyundai blir omtrent tilbedt tidvis... Men noen hundrelapper hadde vært greit å spare... Kan noen si meg om dem leverer fraktfritt på PS, eller om det kun er om man betaler med VISA?

Håper på svar fra noen som har erfaringer med disse skjermene... Også i spill...

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Hyundai Q17S som sikkert er ganske lik. Jeg har etter ca 3 måneders bruk disse erfaringene :

+ Den er forholdsvis billig

+ Bra oppløsning (1280x1024)

+ Har pent design, sølv-farget og "rammen" rundt displayet er ikke så stor

+ Bra bilde (har kun spilt Mafia på den, og det var helt fint)

+ Bra responstid

+ Har både analog og DVI

+ Har USB-utganger (dette har ikke Q17AS)

- Har dårlig kvalitet på lyden i høyttalerne

- Kunne vært bedre design bak. Ledningene stikker ut fra sokkelen og tar derfor litt ekstra plass i dybden

- Man kan etter det jeg kan se ikke henge den opp på veggen, og skjermen kan ikke vendes til siden, bare helt frem og helt bakover.

Skjermen ble kjøpt på PSData. Jeg betalte med oppkrav, så det var ivertfall ikke fraktfritt. Vet ikke hvordan det blir hvis man betaler med VISA, men jeg antar at du må betale litt frakt uansett.

Mottok den rimelig kjapt (2 dager) etter bestilling.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på disse? Etter det jeg har hørt er det DVI på Q17S... Men burde det ikke være det på Q17AS også, eller står det for Q17ASilver...? Lurer litt, fordi det står bare oppgitt DVI på Q17S, og den blir litt dyrere igjen...

Lenke til kommentar

Sendte mail til PS og fikk akkurat svar... AS har ikke DVI... Og det vil jeg ha! (på Hyundai...) :) Da blir det Q17S... som er atskillig dyrere igjen... Spørsmålet har nå blitt: Er prisforskjellen verdt det...? 400 kroner...?

Hva er eventuelt et alternativ...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...