erikstein Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Vurderer den billige Hyundai skjermen på psdata til rundt 2000,- til spilling. Har en lcd skjerm som brukes til alt annet, så jeg har ikke krav om ekstrem bildekvalitet for å si det sånn. Men så ser jeg på qxl at jmdata selger en 21" Dell skjerm med Trinitron bilderør til litt over 3000,-. Hvilken er et godt kjøp? I prinsippet så er jo Dell skjermen mye bedre enn Hyundai'en, men er den verdt de ekstra 1000,- iforhold syntes dere? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ganske sikkert!! dell er vell ganske bra? gå for denn Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den hyundaien du snakker om, den er 19'? edit; formulerte meg feil. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 ja...de selger den på psdata for 2000,- er en 19" sak...jeg har veldig mer lyst på 21" igjen til spill Hadde det for et par år siden og det var jo konge på alle måter Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Eneste en 21' ikke er konge til er å bære med seg når man skal på lan..... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Nå er vel jeg på maks 1-2 lan i året og da er jo ikke akkurat det et stort problem...så de fleste mener jeg burde velge 21"? Jeg var vel egentlig ganske sikker på det selv..hehe Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hold deg unna Hyundai .... i hvertfall P910+ (eller noe) ... sier dette av erfaring og hva jeg har hørt av andre Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 trodde den var ganske bra jeg? eller tar jeg feil? Da går jeg nok heller for en 21" skjerm.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hyundai p910+ er en helt ok skjerm. Jeg har en selv, dog har jeg ikke brukt den mere enn i 4 mnd eller noe (uten problemer forøvrig) en kamerat av meg har en slik en som har fungert i et par år uten noen som helst problem. Dog kan det hende at andre mennesker har andre erfaringer med disse, mine er ihvertfall utelukkende positive... Jeg skal å hente meg en f910 nå i dag til å ha på Linux maskinen min så vi får se... For spilling og sånn så er det vel kanskje regelen om at "det ER størrelsen det kommer an på" som regjerer vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå