Howard Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Talende PC-er nærmer seg realitet Forskningen på talende datamaskiner går fremover og realisering er ikke langt unna. Les saken her. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Talende PC-er nærmer seg realitetForskningen på talende datamaskiner går fremover og realisering er ikke langt unna. Les saken her. HAL 9000 ??? :-D I am his greatest fan.... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Tror nok det hadde drevet meg over stupet å få lest opp feilmeldingene fra Windows høyt for meg. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 DrDoogie, å lese opp tekst på dataen har vært mulig siden 80-tallet da Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Tror nok det hadde drevet meg over stupet å få lest opp feilmeldingene fra Windows høyt for meg. Håper virkelig at det aldri blir noe av... Blir ikke mye frihet brukerene sitter igjen med til slutt. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Pøh...ring meg den dagen den kan klippe plenen og vaske gulvene mine.. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 DrDoogie, å lese opp tekst på dataen har vært mulig siden 80-tallet da Med sånn elendig robot-stemme ja... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hvor lenge har de ikke sagt at slike talende roboter er rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå