Kreps Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har EXCEL 97. Når jeg trykker på TAB-tasten skulle skrivemerket flytte seg en rute til høyre, men på min maskin hopper den 7 ruter til høyre hver gang jeg trykker. (Eneste mulighet er å bruke piltastene.) Flytting nedover med ENTER-tasten fungerer heller ikke, ingenting skjer. Kan noen hjelpe meg med disse problemene? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Mener at de innstillingene du er ute etter befinner seg i Verktøy, Alternativer og under flippen Rediger. Har ikke 97-versjonen tilgjengelig slik at jeg får sjekket om dette erhelt korrekt. Yoda Lenke til kommentar
Kreps Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Nå er problemet løst! Takk for svaret som hjalp meg et stykke på vei. Feilen lå ikke i flippen "Rediger" men i "Overgang" der det var krysset av for "Alternative navigasjonstaster." Etter at jeg fjernet den avkryssingen, virker både TAB-tasten og ENTER-tasten som de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå