Nitrius Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hvilken cd brenner skal jeg skaffe meg? den kan koste toppen 800 kr, jeg vil at den skal være kjapp å brenne, støtter mange formater, han en passe bra bundel, osv... gi meg noen tips, hvem burde jeg å kjøpe? Takker for svar på forhånd! :smile: Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Plextor er kjent for å ha gode brennere :wink: Tror denna skulle være kjapp nok for deg. Forskjellen mellom 48x og 52x er i allefall minimal. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 oki kansje, men har du hørt noen som har klaget på grunn av problemer? får jeg vil ikke kjøpe en brenner som har problemer osv.... jeg skal ha en som virker! men vis den virker så går det jo greit :wink: Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har en plextor av samme type, funker fint den. passe stille og kjapp. 8) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Føyer meg til rekken og anbefaler Plextor brennere.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Lite-On er tingen. Bedre/like bra som Plextor, og billigere. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Plextor: du betaler alt for mye for merket ASUS: 52x24x52 Anbefaler jeg, koster 450 ,- på komplett.no Anbefaler den svarte siden den er finest Les også testen og anbefalingene her på hw.no http://www.hardware.no/anbefalinger/cdrw/index.html Detter er 48x16x48x versjonen. Men er akkorat den samme som 52 versjonen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Til den prisen ville jeg valgt Plextor hvis du brenner mye musikk, elelrs ville jeg gått for Lite-On, etter min mening er dette som er de beste brennerene. Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har gode erfaringer med NEC ... Superstille, gjør jobben raskt, aldri feilbrenning, og billig:) Plextor betaler du mye for merket, men det er jo bra brennere Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 denne billigste på komplett... :wink: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 denne billigste på komplett... :wink: han sa ikke han ville ha en billig cd brenner men en bra jeg støtter de som sier plextor Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Du er ikke en n00b på forumet, så jeg tror du vet inderlig godt at "Annet om data" er feil sted å diskutere cdbrennere. Sjekk ut følgende link isteden du: http://forum.hardware.no/viewforum.php?f=6...71619f0da6f9f91 Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Plextor: du betaler alt for mye for merketASUS: 52x24x52 Anbefaler jeg, koster 450 ,- på komplett.no Anbefaler den svarte siden den er finest Les også testen og anbefalingene her på hw.no http://www.hardware.no/anbefalinger/cdrw/index.html Detter er 48x16x48x versjonen. Men er akkorat den samme som 52 versjonen Jeg og en kamerat har også den, vi er begge fornøyde! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Flyttet til en mer passende del av forumet. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 denne billigste på komplett... :wink: han sa ikke han ville ha en billig cd brenner men en bra jeg støtter de som sier plextor du måtte klage... Var bare et tips! ps:plextor er veldig bra! Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Plextor er et fint valg det, brenner ganske kjapt å er ganske stille, har ikke det selv, men en NEC DVD brenner er heller ikke så dårlig. hvis du skal ha en brenner som du må betale en haug med høvdinger for så ville jeg gått for en Plextor 48x24x48 den er ganske kjappå det ken koster under 1000 kr gått kjøp med andre ord. har hørt mye bra om de andre brennerene også, sånn som Lite-ON og ASUS, men har ikke prøvd noen av dem. men Plextor har jeg prøvd å det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå