fei Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har raidet to WD 80gb disker. Kjøpte et sunsway raid kort. Det fungerer bra , men (nesten) hver gang jeg restarter pc'en starter den et program som heter "CHKDISK" som scanner den ene disken min. Det gjør ingen ting , men det tar 2 min å boote dataen, litt iriterende Jeg bruker win xp. Er det noen måte jeg kan forhindre CHKDISK å starte ? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hehe, jeg har tenkt på dets samme! Hater det! Derfor søkte jeg 2 min på google og fant denne siden: http://www.computing.net/windows2000/wwwbo...orum/45553.html Les og lære, har ikke prøvd det enda. Lenke til kommentar
decrepitus Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg hadde også det samme problemet. chdisk startet nesten hvergang, og fant drøssevis med feil. Bytta den ene disken og da ble alt i orden. (maskina mi hadde da vært rimelig ustabil ei lang stund, og det var bare harddiskene som stod igjen og få bytta :x ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå