Gå til innhold

VIA lanserer Antaur for bærbare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe...VIA burde heller bruke alle resursene de har på å utvikle et STABILT og RASKT brikkesett, ikke en pinglete "wordpad" cpu for bærbare...

Har kun hatt VIA chipset siden jeg oppgraderte fra en AMD K6 til en Duron. Har vært gjennom endel brikkesett fra dem siden det. Har aldri vært borti noen form for ustabilitet. Syns VIA gjør en god jobb, både på stabilitet og ytelse. Når det gjelder den nye cpuen for bærbare kan jeg være enig. Blir litt vel svakt for de fleste.

Lenke til kommentar

alaruz:

Det du sier henger ikke helt på greip. Er du sikker på at du ikke roter mellom AMD og VIA eller chipset og CPU ?

(For på hjemmesiden din står det at du har en XP prosessor, bla)

Det jeg håper er at vi kommer til å se noen små (12" skjerm osv) laptoper med denne prosessoren til en billig penge. En liten, lett, svak og billig laptop med lang baterikapasitet. Den perfekte laptop i mine øyne.

EDIT: Stemmer! Den maker mye mer sense nå. Keep up the good work.

Lenke til kommentar
alaruz:

Det du sier henger ikke helt på greip. Er du sikker på at du ikke roter mellom AMD og VIA eller chipset og CPU ?

(For på hjemmesiden din står det at du har en XP prosessor, bla)

Det jeg håper er at vi kommer til å se noen små (12" skjerm osv) laptoper med denne prosessoren til en billig penge. En liten, lett, svak og billig laptop med lang baterikapasitet. Den perfekte laptop i mine øyne.

Takk for at du la merke til den skrivefilen min ;-)

Den er nu rettet på, og innlegget ble mer korrekt.

:-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...