ZeoviZ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har et Connect3D Ati Radeon 9600Pro, Athlon XP 2500+, NF7-S Rev 2.0, 512 MB Pc2700 original-minne og 120 GB HDD fra Maxtor. Når "Fast write" er aktivert er det hvite streker over ikoner og bilder og filmer(DivX og DVD), og masse texturer og slikt vises feil i spill. Uansett slår maskina seg av når jeg har spilt litt eller begynt 3Dmark. (Alt slår seg av unntatt LEDene, og lyset på CD-brenneren lyser konstant; jeg må holde power-knapen inne i fire sekunder og så starte på nytt) .. Er litt forskjellig hvor lenge jeg kan spille før maskina stopper skjermen blir svart... Hardware acceleration fungerer heller ikke på DVD-filmer; bildet blir helt fucka... Har testet med mange forskjellige drivere og versjoner av Windows. Har også testa kortet på en eldre maskin. Da funket det slik det skal. Testet samtidig et geforce 2 mx-kort i mi maskin, og det funket også. Noen som vet hva som er feil eller hva jeg bør gjøre? Kan det hjelpe å oppdatere biosen? Er alt kompatibelt med hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå