Cuneax Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Thodio iBox er til å smelte av. Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 med en effekt på opptil 140 watt RMS. Hahahahahahahahahahahaha. Koble til de elementene der til en forsterker som faktisk leverer 2*70 watt rms så skal vi nok se en veldig lang xmax på dem (dog bare en gang) 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Den ligner på ett eller annet eksotisk loddent bamsedyr, jeg kommer bare ikke på navnet. Ellers så irriterer jeg meg over denne ipod-hypen og ipod-docking meg her og der. Endret 25. februar 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Simen1: En sånn en kanskje? Furbie/Furby Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Passer vel fint til kvinnfolk som ikke har store krav til effekt, men bare vil peke og si "se så søt!" ... Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har faktisk mekkoet meg selv noe lignende, da jeg er piss lei av alle de dyre og dårlige høytalerne til mp3/mobil. Jeg har p.t. to elementer fra biltema til kr. 200,-, eldre ATX PSU og en DIN CD med aux jeg fikk av en fyr. Har ikke gjort meg spes flid med kassen, så den er kledd med teppe fra Biltema til kr. 99,-. Antenne fra en radio jeg fant på elretur. Har en bryter til kr. 19,- fra biltema for å bytte mellom 12V og 230V drift. Lurer på å bygge en til, men denne gangen med bedre elementer, og en eller annen form for mulighet til å koble till via blåtann. Lurer på å lage hjul og hank slik at den kan flyttes som en trillekoffert! Tenker også å få laget en batterikasse til et bilbatteri slik at det ikke er noen fare for kortsluttning eller søl med batterisyre. Da kan man spille høyt og lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg