the-king Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hele skrivebordet ser ut som det har 256 farger når den står på 32 millioner farger. Har prøvd det meste men enkelte ioner har også mistet farge etter jeg spilte wc3 tror jeg, kan være noe annet. Men jeg liker ikke fargene. Har forandret på alt nesten men fargene er fremdeles det samme. Kan ikke spille gta 3 vice city heller pga det, det står bare: cannot find engough available video memory. Plagsomt problem som jeg vil løse fort som f... savner vice city. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har du prøvd å Restarte maskinen? Installert Grafiikk-kort driver'ne på nytt? Som oftest det som hjelper Lenke til kommentar
the-king Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Virket ikke det heller. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 "Straaange things are afoot at the circle k" Da vet ikke jeg hva so er "muffens"sorry Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 "show icons using all possible colors" er et valg et eller annet sted Lenke til kommentar
the-king Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Har innstallert nye drivere og "restartet" skjermen også, tok bilde av bakgrunn vis det er noe hjelp. Bilde ftp://www.home.no/bilder/bakgrunn.bmp Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hvis du har bruker WinXP og ikke hadde problemet tidligere så er systemgjennopprettning en genial funksjon. Andre mulige løsninger: - Avinnstalere gamle drivere, fjerne kortet fysisk for deretter sette det inn igjen og prøve med nye drivere - Å prøve med et annet skjermkort er også verdt et forsøk, men husk å avinnstalere gamle drivere først. - Har du innstalert noen drivere/program nylig? Prøv å avinnstalere dem. Kan jo være Vice CIty som har ødelagt for deg. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Bildeftp://www.home.no/bilder/bakgrunn.bmp Smart å legge bilde på et passordbeskytta område Lenke til kommentar
the-king Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Sorry det med bilde, men seriøst jeg ser skjermen bedre i 256 farger enn 16 og 32 millioner vis jeg skal klare å lese ting på skjermen. Bruker win2000. Vice city virket før, men nå står det at jeg ikke har minne på skjermkortet og 128 mb gi 4200 burde jo holde når det gjøre det før. Lenke til kommentar
the-king Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Fremdeles rare farger, men vice city virker ikke enda, hvor kan jeg se hvor mye minne som blir brukt av skjermkorte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå