Gå til innhold

J...... fargeproblem

Anbefalte innlegg

Hele skrivebordet ser ut som det har 256 farger når den står på 32 millioner farger. Har prøvd det meste men enkelte ioner har også mistet farge etter jeg spilte wc3 tror jeg, kan være noe annet. Men jeg liker ikke fargene. Har forandret på alt nesten men fargene er fremdeles det samme. Kan ikke spille gta 3 vice city heller pga det, det står bare: cannot find engough available video memory.

Plagsomt problem som jeg vil løse fort som f... savner vice city.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har bruker WinXP og ikke hadde problemet tidligere så er systemgjennopprettning en genial funksjon.

Andre mulige løsninger:

- Avinnstalere gamle drivere, fjerne kortet fysisk for deretter sette det inn igjen og prøve med nye drivere

- Å prøve med et annet skjermkort er også verdt et forsøk, men husk å avinnstalere gamle drivere først.

- Har du innstalert noen drivere/program nylig? Prøv å avinnstalere dem. Kan jo være Vice CIty som har ødelagt for deg.

Lenke til kommentar

Sorry det med bilde, men seriøst jeg ser skjermen bedre i 256 farger enn 16 og 32 millioner vis jeg skal klare å lese ting på skjermen. Bruker win2000. Vice city virket før, men nå står det at jeg ikke har minne på skjermkortet og 128 mb gi 4200 burde jo holde når det gjøre det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...