anbjornk Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hei, Det står mellom to sett: 1. Amd pro Water.... komplett med tank, radiator etc...ca 2000,- 3Dfxcool.no 2. Leufkens Colorado.. komplett, 2000,- oik.no Den eneste reelle forskjellen her virker til å være pumpa... Den i Colorado settet virker til å være mye kraftigere. Men kan den brukes inni en tett tank..?? Dette er ganske viktig for meg da jeg har begrenset plass til rådighet.. Mvh Anbjørn Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 19:07, anbjornk skrev:Hei,Det står mellom to sett:1. Amd pro Water.... komplett med tank, radiator etc...ca 2000,- 3Dfxcool.no2. Leufkens Colorado.. komplett, 2000,- oik.noDen eneste reelle forskjellen her virker til å være pumpa... Den i Colorado settet virker til å være mye kraftigere. Men kan den brukes inni en tett tank..??Dette er ganske viktig for meg da jeg har begrenset plass til rådighet..MvhAnbjørn oik.no?? operaen i .... ?? er i alle fall det jeg får opp... vet ikke hvor det ble av den gamle mamut siden.... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 lol, her har du den riktige url`en : http://www.mamut.com/oikas Lenke til kommentar
anbjornk Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 "oik.no?? operaen i .... ?? er i alle fall det jeg får opp... vet ikke hvor det ble av den gamle mamut siden.... " Sorry....:wink: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Tror jeg hadde gått for oik settet jeg:) Det er helt likt bortsett fra en kraftigere pumpe og litt mindre radiator, men med ferdigmontert vifte. Hva angår om du kan sette pumpa nedi tanken, regner jeg med ettersom den følger med :smile: send dem en mail og hør! De svarer helt sikkert, hvis ikke så er det dårlig service og da er det feil butikk å handle av:) By the way: tror oik skal være en veldig bra butikk, de har en god del kunder, har ikke hørt et eneste vondt ord om dem, heller ikke om 3dfxcool heller for den sakens skyld :smile: Lenke til kommentar
anbjornk Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Takk blackice, jeg skal sende dem en mail..:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå