Gå til innhold

Dårlig kvalitet på Blizzard CD`er? Eller prob m cdrom?


Anbefalte innlegg

Ja nå har jeg opplevd det meste....

 

Pang! sa det og det var slutten på min Diablo2LOD Expansion CD. Nå er den cd`en i tusen små biter inne i min Aopen CDRW4048.

 

Jeg skal en tur i butikken som solgte meg denne i morgen tidlig ja....

 

Dette er btw cd nr 2 denne spilleren har slukt, forrige cd ble bare full av riper (men umulig å lese).

 

D2playdisk ble også vraka i en Mitsumi 8X brenner for lenge siden, men den hadde jeg tatt kopi av. Kopi nr1 ble deretter vraka i den samme spilleren som nå har fremmede elementer i seg (men kopier ligger i egne mapper som har en tendens til å lage riper.....) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja nå har jeg opplevd det meste....

 

Pang! sa det og det var slutten på min Diablo2LOD Expansion CD. Nå er den cd`en i tusen små biter inne i min Aopen CDRW4048.

 

Ja, der kan man se. Trodde jeg var den eneste med problemer...

Har også Aopen CDRW4048 og den spiser nå cd'er som om det skulle være snacks. Noen helt sinnsyke lyder når den surrer seg igang og fra der blir det bare verre og verre. Bottom line er at jeg ikke greier og installere noe fordi maskinen sier at cd'ene jeg prøver og kjøre er skada. Noe som er virkelig merkelig siden de ikke var skada før de blei tygd litt på av Aopen CDRW4048. Det som er merkelig er at den ikke er mer enn 7-8 måneder gammel...

Oh well... Aopen begynner jeg og tvile på nu altså :(

Lenke til kommentar

På den andre siden, de eneste CD`ene jeg har hatt problemer med har vært Blizzard cd`er.

 

Jeg var innom butikken jeg kjøpte Aopen CDRW4048 av i dag, og de renset spilleren og sa de hadde opplevd dette med Diablo2/LOD cd`er og Starcraft CD`er før og anbefalte meg å teste spilleren med brennbare CD`er og ikke bruke den som spiller nr.1 en stund for å se hvordan det går. Dersom den spiser flere CD`er får vi snakkes om det igjen. Spilleren vil ikke bli brukt til annet enn å brenne CD`er fra nå av.

 

Jeg kommer til å trekke følgende konklusjon:

 

Alle Blizzard CD`er jeg har blir kopiert til høykvalitets brennbare cd`er og jeg kutter ut Aopen og går over til Plextor spillere/brennere. Mens jeg venter på ny cd brenner, bruker jeg en brenner som leser og skriver under 24X da dette først og fremst er ett problem med over 40X spillere/brennere (har en 24X spiller jeg kan bruke en stund).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...