lysbryter Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Poster i "lagringsmedier", fordi det muligens er vel så mye relatert til hardware som til programvare (?). Jeg opplevde dette problemet for første gang i dag. Jeg prøvde å sette ned spenninga på minnebrikkene mine, for å se hvor langt ned jeg faktisk kunne sette dem. Det gikk ikke så bra, og CM4 - som jeg spilte på tidspunktet - kræsja. Vet ikke om det er noen sammenheng, men like etterpå, da jeg skulle kjøre Scandisk eller Norton Disk Doctor (samme resultat med begge), så bruker de VELDIG lang tid, enten det er under oppstart av Win XP eller i Windows. Scandisk kommer f.eks. til 13% på den ene disken, og der står den leeenge. Ca 20 minutter eller noe. Et par-tre-fire slike opphold på hver disk. MEN: Diskene scorer like mye på benchmarks, blir rapportert å være i tipp-topp stand av Western Digitals Lifeguard Tools (også extended test), samt IBM/Hitachi tools. Jeg har prøvd å installere et par andre versjoner av nForce-driverne, både med og uten SW-IDE-drivere - uten resultat. Noen som har vært borti noe liknende? Edit: Ser nå at Scandisk har lagt igjen bootex.log-filer på partisjonene mine. "Rydder opp i mindre inkonsekvenser på stasjonen. Rydder opp i 7 ubrukte indeksoppforinger fra indeks $SII for filen 0x9. Rydder opp i 7 ubrukte indeksoppforinger fra indeks $SDH for filen 0x9." I tillegg, under "intern informasjon" står det noe uforståelig på hex... Alt ser ut til å være i orden med diskene og innholdet, men hver gang jeg starter diskskanning nå, tar det fryktelig lang tid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå