hyso Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Er det flere som har hatt problemet med når en spiller Battlefield 1942 1.4 versjone med Desert Combat 0.38d i multiplayer så får en meldingen: "Data differs from server" Nå har eg 2 maskiner i samme nettverk. Innstallert på begge maskinene (orginalt) med patch 1.4 (ikke 1.31-1.4) og 0.38d. Prøver en å spille vanlig Battlefield så går det helt fint. Er det flere som har hatt samme problem og eventuelt har en løsning? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei Denne meldingen har jeg fått tidvis helt i fra versjon 1.0, aner ikke hva det er, iallefall ikke noe som bare kommer med DC .38 mvh roger Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Slenger meg på her, har samme problem. Fint om noen vet hvorfor dette skjer! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Fant litt info her. Ikke helt sikker på hva man egentlig skal gjøre, og hvor, men det er altså et kjent problem. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Tipper dere ikke har kjøpt orginalen. En jeg kjenner som har samme problemet får akkurat samme melding og han har en kopi med crack. Bruk noen av sparepengene til å kjøpe dette geniale spillet. Lenke til kommentar
hyso Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Eg har orginalt men det som er litt rart er at når eg hadde Battlefield 1.31 og Desert Combat 0.2 så gjekk det heilt fint å spille begge to :o Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 .hehe.. :oops: Les README-filen til versjon 1.4 Står forklart hva dette er for noe; BF sjekker hvilke maps som er innstallert på hhv server og client, dersom admin på server har satt "game.serverContentCheck 1", så vil vi få "Data differs" meldingen. Mao, vil ikke få connect hvis man ikke har alle maps som server her. Moralen ? Hvis alt annet feiler, les README-filene.. Mvh roger Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Uff.. :oops: Og jeg som alltid har ment at bruksanvisning er for pyser. Da prøver vi på nytt! Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Er det flere som har hatt problemet med når en spiller Battlefield 1942 1.4 versjone med Desert Combat 0.38d i multiplayer så får en meldingen: "Data differs from server" Nå har eg 2 maskiner i samme nettverk. Innstallert på begge maskinene (orginalt) med patch 1.4 (ikke 1.31-1.4) og 0.38d. Prøver en å spille vanlig Battlefield så går det helt fint. Er det flere som har hatt samme problem og eventuelt har en løsning? Sjekk kartene du har og som serverene kjører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå