nVIDIAsucks Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har kjøpt meg et 3com nettverkskort. Det første kortet jeg kjøpte brant opp så jeg fikk et nytt et. Dette kortet har jeg testet i fire forskjellige pc'r, og kortet fungerte kun i en av de fire maskinene. I de andre tre blir selve chippen på kortet skrekkelig varm selv om pcn er slått av (holder at psu er koblet til strømnettet), så jeg har trukket ut strømledningen fort som fy i redsel for at også dette kortet skal brenne opp. Noen som har hatt lignende problemer, eller som har peiling på hva som er galt? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Aldi vært borti lignende. Kjøpte selv et slikt kort forrige uke, og det funker helt greit. Tror muligens du får ta det med tilbake til komplett og høre. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Kan være flere ting, du kan f.eks ha veldig høy spenning på strømnettet i huset ditt, det kan være produksjonsfeil på en serie av det kortet, ekstremt overklokking av PCI-bus ++++++++++ Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Ingen av maskinene er overklokket og jeg har testet det i to forskjellige hus og som sagt så fungerte kortet i et asus a7n8x hovedkort, men ikke i hverken epox 8rda+, msi kt3 ultra eller abit vp6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå