ion Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vifta på mitt Asus V8420 GeForce4 Ti4200 skjermkort har begynt å fuske (lageret er gåent eller noe). Jeg vurderer om jeg skal satse på å kjøpe en passiv kjøleløsning i stedet for å klage til Komplett og få et identisk kort. Det er da snakk om Zalman ZM80A-HP. Er litt usikker på om denne passer på mitt hovedkort. Det ser på Microplex' og Zalmans sider ut som de har laget en ny versjon. Den gamle passer ganske garantert ikke på mitt hovedkort (se tegning på Zalmans sider og bilde av mitt hovedkort). Noen som har erfaringer eller meninger? Lenke til kommentar
ion Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Det var noen som skrev et svar til denne posten, men det forsvant like etter at jeg hadde lest det. Personen foreslo et alternativ til Zalmans løsning: Thermaltake Giant II som Microplex selger. Det ble også lagt ved to tester: Test 1 Test 2 Dette så ganske fornuftig ut. Giant II så i større grad ut til å passe i forhold til mitt hovedkort =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå