Bluebeans Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har en del sider jeg vil at alle ikke skal få tak i. For å komme inn til disse må man registrere seg. Vet noen om et script som oppfyller disse kravene: -Admin funksjon -Uten mysql Ikke svar med hotscripts.com. har sett gjennom der. Noen forslag? Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 gjør det lett om det bare er deg selv som skal ha tilgang til sidene kan du bruke .htaccess Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Kan godt prøve og skrible ned noe... signin.php: <?php session_start(); if(!empty($_GET['act']) && $_GET['act'] == 'out') { unset($_SESSION['user']; } if(!empty($_POST['user']) && !empty($_POST['pasw'])) { $a = file('users.php'); foreach($a as $temp) { $b = explode('|', $temp); if($b[0] == $_POST['user'] && $b[1] == md5($_POST['pasw'])) { session_register('user'); $_SESSION['user'] = $_POST['user']; echo '<meta http-equiv="refresh" content="0; URL=index.php">'; exit; } } } else { echo '<form action=signin.php?act=signin method=post> Username: <input type=text name=user> Password: <input type=text name=pasw> <input type=submit value="Sign In"> </form>'; } ?> På sidene du skal beskytte kan du sette inn: <?php if(!empty($_SESSION['user'])) { ?> det beskytta greiene her <?php } ?> user.php skal ha denne syntaxen: brukernavn|md5-hash av passord| testbruker|øsaklglaskjfølakgfj| For å logge ut bruker du linken: signin.php?act=out Som jeg sa var dette bare joe jeg heiv sammen nå så jeg har ikke testet det. Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Så... Noen som har testa greiene mitt? Funka det greit (eller i det hele tatt)? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg bruker phpSecurePages til mine passordbeskyttede sider. Den kan du sette opp til å bruke filer. Det å koble den til dynamisk oppdaterte filer er ikke verdens vanskeligste ting heller. Bare enkluder en fil med innloggingsinformasjonen. Dette er derimot en feature du må legge til selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå