the_lynx Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Overskriften sier det meste. Jeg har ikke diskettstasjon. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 tror det er en guide til det på www.bootdisk.com prøv google neste gang også da Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Har skjekka bootdisk.com. Fant ikke noe som passa meg. Man _må_ ha floppy ser det ut til. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har Asus A7N8X Dx, jeg kan flashe fra Windows, NP Skulle tro det går med ditt kort også Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har Asus A7N8X Dx, jeg kan flashe fra Windows, NP Skulle tro det går med ditt kort også Nope, går ikke. Hvis ikke jeg har lest feil da. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Det er jo det samme om du booter fra en bootbar disk, bootbar cd eller bootbar usb plug:) LAG en bootbar cd, legg med awdflash og bin fila og gjør som du ville gjort med en diskett:) Det er ikke verre. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Skulle gjerne selv ha visst hvordan man gjør dette... har en maskin her uten diskettstasjon, som jeg gjerne skulle ha flashet! Skal søke litt rundt - poster om jeg finner noe! Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Da må du låne en Diskettstasjon Ser ut som eneste mulighet?? P.S. Jeg trodde jeg var kvitt diskettstasjon :o men, nei. Kjøpte Raptor S-ATA, måtte laste drivere med diskett Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Det er jo det samme om du booter fra en bootbar disk, bootbar cd eller bootbar usb plug:) LAG en bootbar cd, legg med awdflash og bin fila og gjør som du ville gjort med en diskett:) Det er ikke verre.Det jeg ville ha gjort med en diskett var å lagd en bootdisk med windows og format. Og så hentet awdflash og bin-fila i dos. Det går ikke an med CD. Men du kan godt si meg hvordan. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Fant nettopp ut at jeg tror dette kan gjøres ganske enkelt med Nero... Sitter med versjon 5.5.9.17, som har diverse valg og funksjoner for å brenne "boot"-cd'er! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Fant nettopp ut at jeg tror dette kan gjøres ganske enkelt med Nero... Sitter med versjon 5.5.9.17, som har diverse valg og funksjoner for å brenne "boot"-cd'er! Si i fra hvis du får til å brenne den bootcd'en. Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har klart å brenne boot-CD en gang før, men det var mye slit. Måtte først ha en PC med floppy og lage image av en vanlig windows oppstartingsdisk på denna, brenne image + filene jeg skulle ha til disposisjon på CD, så funka det Men trengte jo masse programmer og tukl og drit da Lenke til kommentar
talisar Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Sorry tenkte ikke langt nok isted. Se her: http://www.nu2.nu/bootcd/ Skal ligge et par images og diverse du kan bruke her (siden er også litt teknisk men leser du langt nok ned forbi alt jumbojumbo'et så skulle det gå ok) Lenke til kommentar
Calm Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Si i fra hvis du får til å brenne den bootcd'en. Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre... Det skal jeg gjøre! Må bare finne den CD-RW'en som fulgte med brenneren... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Det enkleste må vel vere å kjøpe en diskettstasjon til en 100 lapp og ha liggende, det viser seg jo at den trengst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå