Battone Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Nettopp prøvd Black hawk down mp, og makan til elendig spill skal du lete lenge etter... Fine maps, det skal dem ha, men gigantiske... Du løper i 1 min, og dør fordi du blir lei av å løpe og møter en eller annen som camper... Det første jeg tenkte på da jeg prøvde det første gangen: Lagd av campere for campere... Jeg trur ikke jeg har spillt ett så "bra" lagd spill der de forskjellige mapsene er så lite gjennomtenkt.. Og det er det som irriterer meg no sinnsykt, så jeg klarte ikke å la være å skrive om det... Måtte få ut litt aggresjon Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Skjønner ikke at du kan si now sånt.. Black Hawk Down er genialt i multiplayer.. Kanskje litt kjedelig 1 mot 1 siden kartene er svære.. MEN ellers genialt.. Sint for å ha tapt? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Skjønner ikke at du kan si now sånt.. Black Hawk Down er genialt i multiplayer.. Kanskje litt kjedelig 1 mot 1 siden kartene er svære.. MEN ellers genialt.. Sint for å ha tapt? Hehe, neida, har ikke spillt det så mye ennå men jeg ligger blandt de 3-4 beste når jeg spiller, både på kills og poeng... Det er bare grusomt irriterende å forflytte seg i ett min bare for å bli skutt av en eller annen sniper.. Spillet har enormt potensiale, og mapsene er nydelig laget, problemet er bare at mange av dem ikke er så veldig gjennomtenkt.. Kanskje det er det at gametypen jeg spiller er feil... Jeg liker litt mer instant action, ikke så mye dødtid... Noen tips hvilken gametype som passer eventuelt? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Black Hawk Down er tøft synes jeg, men i multiplayer blir det litt kjedelig når det bare er 5-6 spillere. Brettene er som tidligere sagt veldig bra, men alt for store, noe som fører til at spillet ikke blir like interessant på LAN :-? Singleplayerdelen var/er rimelig tøff da, det skal de ha! Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Skjønner ikke at du kan si now sånt.. Black Hawk Down er genialt i multiplayer.. Kanskje litt kjedelig 1 mot 1 siden kartene er svære.. MEN ellers genialt.. Sint for å ha tapt? Hehe, neida, har ikke spillt det så mye ennå men jeg ligger blandt de 3-4 beste når jeg spiller, både på kills og poeng... Det er bare grusomt irriterende å forflytte seg i ett min bare for å bli skutt av en eller annen sniper.. Spillet har enormt potensiale, og mapsene er nydelig laget, problemet er bare at mange av dem ikke er så veldig gjennomtenkt.. Kanskje det er det at gametypen jeg spiller er feil... Jeg liker litt mer instant action, ikke så mye dødtid... Noen tips hvilken gametype som passer eventuelt? Quake3Arena/Unreal Tournament 2003.. PS! du må følge med hvis du ikke vil bli drept, for der går det unna Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Lagd av campere for campere... ganske god beskrivelse av alle DeltaForce spillene det synes jeg Eneste som kan stoppe en sniper; en annen sniper. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 nei da, det er lett å ta en sniper, du må bare ikke løpe rett på på den, det er bare å utflanke den, men pass på spiller du mot gode clan medlemer de har ofte 1 eller 2 mger til å passe på sin beste sniper Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Er det Co-operativ på multiplayer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå