Gå til innhold

Kamptråd. Wigan vs. Manchester United. 26. 02.11


The Hoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smalling var jo faktisk ganske dårlig i dag da... Gleder meg litt til Chelsea-kampen... hvem vet? Kan jo hende han to en mini-Evans og nå kommer til å spille non-league nivå igjen. Uff, er ikke avslappende å se på Utd nå om dagen nei.. men det er jo også litt spennende det. :)

Lenke til kommentar

O''shea og Fletcher på kanten er faktisk det tristeste jeg har sett. Det er så lav teknisk kvalitet og sammhandling på det som foregår utpå der at jeg gremmes.VDS, Vidic, Smalling, Nani og Hernandez positive. Resten har vært utelukkende søppel.

 

Dette ER det dårligste United laget på drygt 20 år.

 

Og Rooney, få fyren av banen, inn med Berbatov med en forbanna gang.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Geir: Rooney har jo vært jævlig smart med pasningene sine til Nani fordi han sentrer litt sent bort til ham (som på målet og der Nani treffer stolpen..) og lager mye større sjanse enn om noen skulle bare sentre til Nani med en gang man ser at han har plass på venstre siden, hvis du skjønner? Rooney kan spille drittdårlig men fortsatt lage mål LETT med et par pasninger. Se på målet og sjansen til Nani, dritbra TIMING av Rooney alltid, han er så flink på det med assist/pasning-før-assist (hva heter det igjen, semi assist? :p) uten at man merker det; ganske sykt.

Rooney = dritviktig, no matter what.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Midtbanen viser nok en gang at den ikke duger. Fletcher var fantastisk så sent som i fjor, så jeg har fortsatt litt tålmodighet med han. Carrick har ikke levert stabilt på flere år. Han kan og bør vi kvitte oss med i sommer. Gibson også selvsagt.

 

[edit]Enig med Gold angående Smalling. Stort sett solid så langt i dag.

 

Geir: Rooney har jo vært jævlig smart med pasningene sine til Nani fordi han sentrer litt sent bort til ham (som på målet og der Nani treffer stolpen..) og lager mye større sjanse enn om noen skulle bare sentre til Nani med en gang man ser at han har plass på venstre siden, hvis du skjønner?

Ja, det er pent, men han har totalt sett vært dårlig i første omgang. Surrer bort ballen konstant. Forøvrig skulle han vært utvist før han leverte den viktige pasningen. Egentlig satte han oss i en elendig posisjon, der vi skulle vært redusert til 10 mann, men vi fikk for en gangs skyld hjelp av dommeren der.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Digg at Rooney ikke kan få suspensjon fordi Clattenburg blåser frispark for det. :D Diggggggg.

 

Hehe neida Gold, han har jo vært dritgod men har jo vært litt all over the place i dag da, men det har alle.

 

Dere skjønner ikke at det skapes nesten null sjanser uten de smådetaljene til Rooney. Men jeje.

Lenke til kommentar

Carrick har vel vært den beste sentrale midtbanespilleren av han, Gibson og Fletcher. Han har tatt mye ansvar bakover og og er en god defensiv midtbanespiller imo.

Når jeg kritiserer Carrick er ikke det først og fremst basert på dagens kamp. Han har totalt sett levert prestasjoner som ikke er gode nok for oss over lengre tid. Ikke at det har vært langt under nivået som kreves hele tiden heller, men det har ikke vært godt nok, og da bør han selges. Fletcher har vært dårlig i år, men vi skal ikke langt tilbake før han var en av våre beste spillere. Han har dessuten trolig flere gode år igjen enn Carrick.

 

I dag spiller Fletcher ving, og da kan vi ikke regne med enorme prestasjoner fra en ryddegutt på midtbanen.

 

@Tc

VDS er syk, ja. Viser faktisk ingen tegn til å ha blitt noe dårligere, selv i en alder av 40. Trist at kona hans ble syk, da det skulle vært interessant å se hvor lenge han faktisk kunne fortsatt på dette nivået. Hadde han bare blitt litt dårligere i løpet av de neste to årene, hadde han f.eks. fortsatt vært god nok grunnet det ekstreme nivået han holder nå.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Ja Geir, fordi Fletcher har vært kjempegod i midten denne sesongen. ;) Hehe nei men jeg ser poenget ditt, Fletcher får selvfølgelig neste sesong og resten av denne sesongen for å fikse opp i alt dette. Men poenget er at Carrick er faktisk ikke på like lav nivå som snakkes om her inne..

 

Og i sånne situasjonen ser man hvor viktig Rooney er....

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...