Gå til innhold

Kamptråd. Wigan vs. Manchester United. 26. 02.11

The Hoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TC: Herregud så mye ufortjent skryt du gir Rooney. Det er da faen meg ikke en sensasjon hver gang han treffer en medspiller med en pasning. Mannen har surva seg til å tjene bortimot det dobbelte av de fleste andre United-spillere og har i hele år prestert dårligere (ja, også i dag) enn blant annet Nani, som du hakker på ved hver eneste anledning. Nani er egoistisk, ja, men spillertyper som han feiler oftere enn andre nettopp fordi de er så uforutsigbare som de er.

På målet til Rooney er det forøvrig Gibson (!) og Berba som skal ha skryt. Rooney tar et løp han selvfølgelig skal ta.

Edit: Ikke meningen å virke krass, men i dag føler jeg egentlig bare avsmak for Rooney etter situasjonen med McCarthy. Hadde garantert kosta oss poeng hvis han hadde blitt utvist der.

Seieren i seg selv er herlig, og Chicha er bare elsk. Ah. :love:

Endret av Shlaps
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Helt enig. Sa det 100 ganger høyt i dag at Berba - Chicharito er spissparet vårt. Rooney er ferdig for min del, selv om han som regel er ufattelig god i det oppbyggende spillet, så er det helt feil å benke Barbietov eller Hernandez som begge har prestert langt over Liverpool-gutten i år. Rooney - Hernandez mot Chelsea? Fuck no.

Gibson har forøvrig vært god de tre siste matchene. Jævlig deilig å se at han ikke gir seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud så bøtte Rooney har vært etter brassesparket. Ikke ofte banens dårligste ender opp med både mål, assist og tredje sist. Håper virkelig vi starter med Berba og Chica mot Chelsea, ellers blir det en tung kamp.

Shlaps: You said it right.

Edit: Delvis enig med niko i det siste. Gibson har ikke vært god, men han har i hvert fall tatt tak og gjør noe med spillet sitt. Ser ut som han har mer ro med ballen nå, og ballen til Berba før Rooney-målet var jo genial.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Edit: Delvis enig med niko i det siste. Gibson har ikke vært god, men han har i hvert fall tatt tak og gjør noe med spillet sitt. Ser ut som han har mer ro med ballen nå, og ballen til Berba før Rooney-målet var jo genial.

Jo, han har vært god. Ikke "Gibson-god", bare god. Flere passninger som både Fletch og Ando kunne drømt om de siste 3 matchene. Hadde dette vært debuten hans hadde det vært gode prestasjoner generelt. Nå er det bare "god til å være Gibson" på folkemunne. Jeg forventer ingen revolusjon, men det burde ikke være for mye forlangt at folk på ett kunnskapshøyt nivå som D.no klarer å styre unna døgnfluesupporter-klisjeene.

Lenke til kommentar

Jo, han har vært god. Ikke "Gibson-god", bare god. Flere passninger som både Fletch og Ando kunne drømt om de siste 3 matchene. Hadde dette vært debuten hans hadde det vært gode prestasjoner generelt. Nå er det bare "god til å være Gibson" på folkemunne. Jeg forventer ingen revolusjon, men det burde ikke være for mye forlangt at folk på ett kunnskapshøyt nivå som D.no klarer å styre unna døgnfluesupporter-klisjeene.

Hadde Gibson vært 18-år og levert en slik kamp i debuten sin så hadde det vært en veldig god debut, ja. Men for en som er etablert på laget var det en ok/grei kamp. I de siste kampene (kanskje spesielt mot Crawley) har han hatt noen pasninger selv Scholes kunne vært stolt av. Men det at han i dag hadde noen pasninger av høy kvalitet betyr ikke at han generelt var god. Han gjorde som han skulle, hverken mer eller mindre med unntak av pasningen til Berba, som var klasse.

Gibson har tatt noen steg i riktig retning de siste kampene. Men jeg tror (med mindre han tar noen syvmilssteg) at det er til det beste for både United og Gibson selv at han finner en ny arbeidsgiver til sommeren. Med flere kamper som dagens under beltet kan vi sannsynligvis få en god slump med cash og.

Mulig vi har forskjellig oppfatning av hva en god kamp er for noe.

Lenke til kommentar

Tja, syns det som regel er litt vel svart/hvitt her inne. Enten verdens dårligste eller verdensklasse. Vi har vel hver vår oppfattning av en god kamp ja. Null feil og flere gode pasningsforsøk (plutselig blitt hundre ganger bedre til å se spillet) vil jeg si er en god kam.p Intet mer intet mindre. Som alltid er det snakk om denne berømte "kvota" eller "antikvota" i Gibsons tilfelle. Det var sånn med Nani, det var sånn med Fletcher, det var sånn med Berba, det var sånn med Lucas, det var sånn med Rafael. For all del, jeg mener ikke Gibson fortjener en plass i startelleveren.

Lenke til kommentar

Vil tørre å påstå at synet mitt på Gibsons kamp hverken er svart eller hvitt. Det var ingen dårlig kamp av Gibson, og vi er jo enige om at han har forbedret seg. Jeg og mener han ikke fortjener noen plass i elleveren. Om han derimot fortsetter framgangen kommer jeg ikke til å dø på meg om SAF velger å gi han en sesong til. Det er alltid morro med "homegrowns", og jeg tåler mye før jeg ønsker slike spillere ut døren. Men Gibson fyller faktisk 24-år, i år og tiden begynner å renne ut.

En mann han er blitt sammenlignet med tidligere er Fletcher som utviklet seg relativt sent (uten å skryte var jeg en av få som faktisk så talentet hans), men Gibson er godt over alderen hvor Fletcher slo til og håpet forsvinner for hver kamp (med unntak av de siste kampene), så det er absolutt håp til stede for fyren fremdeles.

Lenke til kommentar

Nei, albuen fra Rooney var ikke pen, og eg irriterte meg mer og mer over fyren utover i kampen, han så giddalaus ut og traff ikke med en eneste pasning.

Nani har enda så forbanna mange sjangser til å sentre til bedre plasserte medspillere som nok kunne ha fått til en god avslutning på mål, men han velger selv enten å drible seg bort elle fyre av ett håpløst skudd. Og ffs slutt å skyt på ALLE jævla frispark som du tar Nani. Du treffer ikke på alle uansett.

Hernandez er en liten gullgutt. Berba er en stor. :love:

Lenke til kommentar

Herregud så bøtte Rooney har vært etter brassesparket. Ikke ofte banens dårligste ender opp med både mål, assist og tredje sist. Håper virkelig vi starter med Berba og Chica mot Chelsea, ellers blir det en tung kamp.

Shlaps: You said it right.

Hahahah, dette forumet har blitt så latterlig. Hadde likt å se Utd uten Rooney whatsoever. Morsomt at dere er så sikre på Berba - Chicha, for det hadde gått jævlig bra in the long run! :thumbup: Håper nesten vi får se det noen måneder i strekk hvis Rooney blir skadet eller noe. så kan dere se hvordan det går til helvete etterhvert. Jesus, snakk om den beste spilleren vi har og ihvertfall den smarteste i oppbygningsspillet offensivt; men who needs him.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...