Gå til innhold

Kamptråd. Wigan vs. Manchester United. 26. 02.11

The Hoff

Anbefalte innlegg

Har det noe å si da? Trodde kun det var om pasningen ble spillt når du var bak midtbanen jeg? Uansett er det offside om Rooney hadde vært foran Berba, noe han ikke var. Så jeg gjetter at han rett og slett bare driter seg ut når han er alene med keeper på fifa :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig kamp. Overbevisende seier, men hadde egentlig ikke forventet noe annet på forhånd. Wigan er vel det letteste laget vi møter sesong etter sesong. Herlig at Chicha scorer to og at Roon også tegner seg på scoringslista. Og ikke minst har vi nå en stor seier på bortebane også. :D

Lenke til kommentar

D-D-D-D-D-eilig å vinne sånn, deilig å se Rooney smile sånn, deilig at CHICHA er GUD, og deilig at Fabio scorer første målet sitt også! Og deilig at dere kanskje ser hvor viktig Rooney er ansett hvor dårlig det "ser ut" som han spiller... Assistene kommer, målene kommer ikke ofte men kan komme, "semi-assistene" er alltid mulige og han er den SMARTESTE spilleren vi har.

There's only one Wayne Rooney. Og Chichariiiitooo er da maaaan. JOB DONE. :)

Lenke til kommentar

9 mål på 13 avslutninger av Chicha.... What, the, FUCK?

Men folkens.... hvor digg hadde det ikke vært med Rooney - Chicha mot Chelsea??? Skjer aldri, men faen så orgasmisk det hadde vært...

Rooney som presser til at Fabio får sjansen sin også, så direkte involvert i 0-4 også! :D Love love love it, alle målene var han involvert i som TV2 studio går inn på nå. Wayne Rooney, sammen med Nani United's viktigste spilleren offensivt, og det er rett og slett sånn det er.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ble et bra resultat til slutt, det her. Men vi kunne fort både tapt ett og to poeng hvis Rooney hadde blitt utvist. Jeg påpeker det hver gang vi taper poeng på grunn av dommeren, og skal derfor påpeke at det ikke er sikkert at vi hadde tatt tre poeng uten dommerens hjelp i dag.

Pluss i boka

Smalling - Vinner alt i lufta som alltid, solid defensivt også.

Vidic - Stort sett solid, gjør en stor tabbe som han fikser

Nani - Ny assist, uheldig som ikke scorer. Dårlige frispark og flere episoder der han blir for ego, men har ekstreme egenskaper som skaper mål.

Chicharito - Ekstremt giftig. To mål på to sjanser. Et helt latterlig røverkjøp. En av mine nye favoritter.

O'Shea - Jada han er grå, men gjør en bunnsolid kamp defensivt i dag, for andre kampen på rad.

Minus (og pluss) i boka

Rooney - Pluss for å være involvert i alle målene, minus for at han strengt tatt ikke skulle vært på banen og gjort noe av dette da han skulle vært utvist, og kunne kostet oss kampen hvis dommeren hadde sett situasjonen skikkelig.

Lenke til kommentar

Om 1.omgangen var ræva, var 2.omgangen meeget god! Nani kaster bort sjanser på rullende bånd, men det er viktig som fy psykologisk mht kampene som kommer de nærmeste dagene at vi fikk en overbevisende omgang med masse sjanser.

0-4 var kanskje noe flatterende basert på 1.omgangen, men i 2.omg var det bare ett lag på banen.

Fornøyd! Jeg tror sjansene våre til å få med noe fra brua ble betraktelig mye bedre etter denne kampen.

Lenke til kommentar

Seriøst, steng chelsea kamptråden så lager hoff en ny. Dette er faen ikke tilfeldig. Vær så snill, jeg tror oppriktig på jinx.

Jeg kan ikke gjøre det på kommando, må få ånden over meg.Dvs jeg må være børst, kan prøve å huske det i natt hvis jeg ikke scorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...