The Hoff Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kampstart: 1600. Tipper N'Zogbia spiller bra og at United taper. Ingen Unitedspillere har krefter igjen etter en 90-minutters lett jogg på onsdag. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Vi har vunnet alle tolv kamper mot Wigan, målforskjell 37-4. Wigan uten Cleverley har ikke nubbesjans mot oss. 0-4. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Herregud, folkens. Det er kampdag, ingen som har fått med seg det? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Tydeligvis ikke, aktivitetsnivået på fotballdelen har tapt seg betraktelig i det siste, eller er det bare noe jeg innbiller meg? Uansett, laget. Virker som Giggs er tilbake, så da håper jeg vi kjører en klassisk 442. VDS Rafael Smalling Vidic Evra Nani Fletcher Scholes Giggs Rooney Berbatov Sånn utifra hvilke spillere vi har tilgjengelig vil jeg påstå at det er det sterkeste laget vi kan stille, hvis Giggs skulle finne på å fortsatt være skadet håper jeg Rooney tar hans plass og at vi får se Hernandez fra start. Fletcher og Scholes sentralt er for meg udiskutabelt. Carrick har hatt et par-tre stinkere på rad, Scholes spilte ikke mye på onsdag og vi trenger Fletchers løpskapasitet ved siden av Scholes som knapt bikker 5 kilometer pr kamp om dagen. Gleder meg veldig til kamp, skal slå ihjel tiden frem til kampstart med trening, sudoku, en bedre lunsj og kanskje en liten håndjager. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Koz! Håper på mange mål, men det skjer ikke! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har. Lettere redusert, men begynner å bli klar snart. Allerede varmet opp med å feire Gabby Obertan (22) sin gebursdag med en All of Solskjaers 126 goals-video. Wigan er overkjøring i 9 av 10 kamper ja, men jeg satt inn NZogbia på FPL for magefølelsens skyld. Enda ikke spilt en sprudlende overbevisende bortematch i år, kan godt bli U dette altså. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ble det så mange pils niko? Stream i dag! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Gruer meg til nok en kamp på bortebane. Med det tette kjøret fremover så kan alt gå til helvete, både i liga, CL og FA-cup. Føler at stallen vår ikke er sterk nok, siden SAF alltid pleier å rotere mye. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvor blir det av de eksepsjonelle kamptrådene, Latias? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Vi vinner ikke på bortebane når Latias lager kamptrådene, så dette lover godt! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Synes sakligheten på optimismen deres begynner å nærme seg Liverpoolnivå nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Vi vinner ikke på bortebane når Latias lager kamptrådene, så dette lover godt! Ikke rart vi bare står med 2-3 borteseire denne sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Tipper at du ikke har laget kamptrådene til noen av dem. EDIT: Du hadde Blackpool-tråden i alle fall. Endret 26. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tipper at du ikke har laget kamptrådene til noen av dem. EDIT: Du hadde Blackpool-tråden i alle fall. Neh, var vel Game som hadde det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Der ser du! Han burde lage! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvem som helst kan lage. Jeg pleier bare å lage når ingen andre gidder. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Veldig bra hoff, viktig at noen stepper up og tar ansvar. Bombesikker på 3p siden det ikke er Latias som har laget kamptråden. 4 Lenke til kommentar
Judomann Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Diskuter heller i kamptråden på vgd..Mye mere aktivitet på det forumet.. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Diskuter heller i kamptråden på vgd..Mye mere aktivitet usaklig på det forumet.. Fixed Endret 26. februar 2011 av tosha0007 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Og det kom du helt hit for å si? Kvalitet > Kvantitet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå