ti-guru Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Etter en liten uheldig episode med msn 6 og sponsorprogram, har det nå havnet en uønsket verktøylinje i internett explorer. den kan riktignok skrus av dersom man trykker vis->verktøylinjer->thpaeebleao (navn på linjen). men, hvordan kan den linjen fjernes helt. liker ikke å ha spyware luskende i bakgrunnen. har allrede prøvd ad-aware og spybot s&d. noen andre tips til hvordan man da kan fjerne den? Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Har hatt noe lignende, noen av dem kan du høyreklikke på linjen og få avinstaller som valg, noen legger seg i legg til og fjern programmer.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 sliter med dette selv. Ingen som har noen flere måter å få fjernet dette på? Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 du la vel ikke tilfeldigvis inn msgplus? I så fall, avinstaller og installer igjen, men les nøye under installasjonen (les: ikke godta sponsorer) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hmm, det kan det godt mulig være for meg iallefall.. men rart at ikke prog som ad-aware og spybot greier å fjerne det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 du kan jo prøve å søke etter navnet i søkefunskjonen i Windows å se hva den finner. det må jo være noe bugs som har blitt lagt til av en eller annen merkelig grunn. det er en grunn til at jeg aldri gidder å klusse med slike greier skjønner dere. nettopp har slitt med det før, jo det er en måte å gjøre det på fant jeg ut hvis du kjører XP så kan du tilbakestille systemet ditt til en spesiell tid så for du fjerna den da. men hvis du kjører norton også så vil jeg ikke anbefale deg å tilbake stille maskina til du hadde Windows nyinstallert. da klikker norton. nok om det, bare prøv å tilbakestill så se hva som skjer. godt mulig at det går, bruker å funke iallefall. det er litt lenge siden jeg brukte Windows 98, ME, eller 95 så hvis du ikke bruker XP så husker jeg ikke helt om man kunne tilbake stille windows med de windows versjonene. Lykke til uaannsett. Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Søk etter navnet i registeret Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 hmm, det kan det godt mulig være for meg iallefall.. men rart at ikke prog som ad-aware og spybot greier å fjerne det. Hvis det er sponsoravtalen som er lagt inn av msgplus så er ikke det spyware. Det er en helt normal plugin som du selv har gitt aksept for at skal installeres. Programmet har sitt på det tørre, og spybot/adaware bør jo faktisk ikke kødde med det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå