Gå til innhold

Forskjellen¨på retail og bulk

Anbefalte innlegg

Hei. skal kjøåe meg ny pc. Lurte på om hvilket brikkesett vill bli best til en spille pc. Er det noen stor forskjell? isåfall hvilke.

VIA KT400 brikkesett

Athlon nForce 2

Skal kjøpe meg et ordentlig lydkort også. Men hva er forskjellen å¨retail og bulk. Prisen varierer med nesten 30 %

VIA KT400 brikkesett

Athlon nForce 2

så hva er forskjellen mellom retail og bulk versjonen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp for guds skyld et nForce 2 chipsett. På asus a7n8x deluxe og abit nf7-s (kankskje flere også :shrug: )så får du med nvidia soundstorm lyd integrert. Denne lydkretsen er veldig bra, og soundstorm kretsen er også pioner på å ha sanntids enkoding til dolby digital lyd. Hvis du kjøper et av disse trenger du absolutt ikke å kjøpe et bedre lydkort. Den eneste grunnen til å gjøre det er om du driver med lydredigering eller no sånt.

Anbefaler absolutt kortet som jeg har. Se sigg..

Lenke til kommentar
Hei. skal kjøåe meg ny pc. Lurte på om hvilket brikkesett vill bli best til en spille pc. Er det noen stor forskjell? isåfall hvilke.

VIA KT400 brikkesett

Athlon nForce 2

Skal kjøpe meg et ordentlig lydkort også. Men hva er forskjellen å¨retail og bulk. Prisen varierer med nesten 30 %

VIA KT400 brikkesett

Athlon nForce 2

så hva er forskjellen mellom retail og bulk versjonen

nForce2 er det raskeste chipsettet, særlig i kombinasjon med to dual-minnebrikker. Imidlertid er det inkompatibelt med mye minne, så pass på at du kjøper minne som passer med det, helst cl2 minne. Sjekk på nettet for kompatibilitetsrapport.

Retail: med eske, manualer, tilleggsutstyr, cd'er og fjas.

Bulk: som regel kun i antistatisk pose og bobleplast, kanskje med manual.

Små drittkomponenter som lydkort, nettverkskort etc. kjøper du alltid i bulk, kjøp egentlig så mye som mulig du kan i bulk.

For cpu'er har du valget mellom boxed/bulk, hvor boxed har egen garanti og originalvifte fra cpuprodusent medfølger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...