Merlin Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei alle sammen jeg har et lite problem som inntraff for to dager siden. Når jeg surfer og skal trykke på visse linker går det ikke! hva er feilen. En ting til: Hvis forsøker å skrive inn www.itavisen.no og trykker go henger explorer seg opp. Er det en måte å bli kvitt dette på? kan jeg installere internett explorer på nytt, hvor i så fall. Alle svar er hjertelige velkomne! mvh Merlin Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Finner du noen sammenheng mellom adressene? .no-domener, for eksempel... Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jobb med hvordan du formulerer tema-teksten din... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 gå over til Opera, det burde funke Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Dessuten anbefaler jeg også Opera Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 hjelp!!!! forventer du mange svar med en sånn tema-tekst!?!? Les det -NeoRag- skrev! et tips, formater! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Tråden er av åpenbare grunner stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg