Saftis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vet at det kommer ferdig kompilert, men lurer på hvilket språk futuremark antakelig har programmert det i, samt hvordan de overfører resultater til online browser ? Tenkte jeg skulle prøve å sniffe pakkene som ble sendt, tips ? F.eks. commview ? Obs, dette er ikke et "cracker"-spørsmål, jeg har lovlig lisens på 3dmark osv., kun for på lang sikt å tilpasse en funksjonalitet jeg trenger. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Såvidt eg veit så er dette fullt lovleg å gjere, og for å gjere dette så kan du bruke eit program som NetworkActiv PIAFCTM, som du kan hente ned gratis frå nettet (søk på google). Har sjølv brukt det til å studere trafikken som MSN sender ut og tar imot. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Såvidt eg veit så er dette fullt lovleg å gjere, og for å gjere dette så kan du bruke eit program som NetworkActiv PIAFCTM, som du kan hente ned gratis frå nettet (søk på google). Har sjølv brukt det til å studere trafikken som MSN sender ut og tar imot. Ja, men greia er bare at jeg senere helst skulle ha interfacet mot det 3dmark sender ut av rapportdata. Må jeg da f.eks. redirecte nettverkstrafikken til adressen 3dmark sender på til mitt eget script, og så ta det ut derfra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå