RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det hele startet 10. mai 2009 da det var blitt et faktum at jeg hadde pådratt meg en prolaps skade i korsryggen. De første 6 månedene var smertefulle. Kunne ikke sitte eller utføre normal aktivitet. Det som hjalp var en balansegang mellom spasering og være sengeliggende. Ca. 1 år etter begynte ting å løsne, greide endelig å bøye meg ned å klippe neglene, det var det store høydepunktet og jeg var storforøyd. Kroppen føltest forsatt stiv ut som en stokk, men strålingen nedover beinet og smertene i korsryggen hadde begynt å avta. Nå, nesten 2 år etter går forsatt fremover. Jeg har ingen smerter når jeg våkner om morgenen, har forsatt stråling nedover beinet, men det plager meg ikke. Er jeg uheldig ved feilløft eller anstrengelser henter kroppen seg mye raskere inn igjen. Men jeg kommer meg ikke videre i livet, 24 år, bor forsatt hjemme pga situasjonen. Nå er jeg så jævlig lei av å ha livet på vent, jeg må finne meg en jobb. Det er vikitig at jobben er fysisk lett. Jeg kan ikke stå å løfte eller bære ting. Jeg har ikke problemer med å spasere, eller løpe rundt hele dagen, men å sitte over lengre tid blir fort et stort problem for ryggen da den stivner til og smertene kommer tilbake. Hva kan jeg jobbe som? Ikke sitte, ikke løfte og ikke bære. Bare spasere. Jeg har selv kommet frem til billettør på ferje, eller jobbe på noe ala 7-eleven/Narvesen. Er det ALLE alternativene i HELE verden???? Jeg blir så frustrert. Jeg er dypt takknemmelig for alle forslag. Lenke til kommentar
Flandyn Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Vis du klarer å få litt utdanning, er inspektør kanskje noe for deg. (men jeg er langt fra sikker) Endret 25. februar 2011 av Flandyn Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 inspektør er notert, takker Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Resepsjonist hotell eller i f.eks Securitas som har denne tjenesten for Statoil f.eks Lenke til kommentar
RAVENyeahLikeInBIRD Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 takk for svar, notert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå